• mrbandit1

pappa söker?

söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer

• Svar på tråden pappa söker?
  • mrbandit1

ja ja måste nog säga att det många oseriösa , bara för jag har barn sedan tidigare så är det ingen som är intresserad, SUCK,

• mrbandit1

ja jag måste säga att det går inge vidare , har just fixat en sida på mötesplatsen,  men har redan tröttnat på alla oseriösa,  hur svårt ska det va att hitta nån trevlig tjej som vill leva familjeliv, ??? 

• mrbandit1

jag är vell inte mer begagnad en någon annan som har barn och är singel , jag söker  endast tjejer med barn sedan tidagare efter som det är det som känns rätt för mig ,

• mrbandit1

hej jag håller med , man vill ju inte va desperat, men snart undrar man ju? 

• mrbandit1

jag tycker för min del att jag är mer intresserad av en tjej som har barn bara för jag själv har barn, tror det blir enklare att få ett bra familjeliv, man förstår varandra bättre på något vis , det är vad tycker och vad jag söker,

• mrbandit1

nej barn ska ju inte va ett hinder , men det  tycker ju många tydligen EVEN tjejer specielt på dejting sidor enligt mig, blir så trött ,

• mrbandit1
    Baammbbii skrev 2008-06-07 13:36:29 följande:
    garvar mr bandit kanske inte skulle vara så kräsen... själv sprang jag på min blivande på vildawebben (värsta ungkarlen o inga barn ) själv va jag ju begagnad med 2 barn hehe o det funka ju skitbra för här sitter jag o är sambo o har en liten färsking på 2 månGood luck!
    du kräsen är jag inte  det kan ja lova, skoj att du hittade en kille utan barn, men nu är det ju så att jag har barn blir litte svårare då
Svar på tråden pappa söker?