pappa söker?
söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer ![]()
söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer ![]()
Puffar å hoppas ![]()
ja ja måste nog säga att det många oseriösa , bara för jag har barn sedan tidigare så är det ingen som är intresserad, SUCK,
puff
ja jag måste säga att det går inge vidare , har just fixat en sida på mötesplatsen, men har redan tröttnat på alla oseriösa, hur svårt ska det va att hitta nån trevlig tjej som vill leva familjeliv, ???
jag är vell inte mer begagnad en någon annan som har barn och är singel , jag söker endast tjejer med barn sedan tidagare efter som det är det som känns rätt för mig ,
hej jag håller med , man vill ju inte va desperat, men snart undrar man ju?
jag tycker för min del att jag är mer intresserad av en tjej som har barn bara för jag själv har barn, tror det blir enklare att få ett bra familjeliv, man förstår varandra bättre på något vis , det är vad tycker och vad jag söker,
nej barn ska ju inte va ett hinder , men det tycker ju många tydligen EVEN tjejer specielt på dejting sidor enligt mig, blir så trött ,