pappa söker?
söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer
söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer
God kväll... Vist är de tråkigt att va själv.. har hittat en sida som heter motesplatsen.se precis nytt för mig så jag tycker att den är helt ok än så länge =) / Kram K
jag vet inte, och letar inte heller, men *puffar* endå...
nån borde ju veta, detta borde vara en bra mötesplats...
jag upplever att det brukar bli lite mer sådana här ämnen lite senare, så du kanske får vänta några timmar på svar... ...
Lycka till!
ja antingen att ragga här det är nog kanske ett tips.... eller så spray date är en sida som kanske fungerar den är helt gratis. Men sen finns det ju match.com tror jag men har för mig att den kostar pengar... det hänger ju på om du vill betala för att träffa en tjej eller om du vill göra det på en gratissida.... Men som sagt håller med dig att det är tråkigt att leva ensam spec. nu när det blir sommar och man ser alla kära par överallt....
Puffar å hoppas
Jag har hört talas om (förutom mp och match som tidigare nämnts...) E-kontakt, spraydate, vildawebben...glömmer säkert nåt jag hört om.
Det finns nog en del liknande- med olika många registrerade och aktiva.
Mp, match och spay är de jag hör om mest frekvent.
FÖr egen del träffade jag x:et på mp, där känner jag till en andra bekanta som träffat sina, även match. Spray har jag provat.
Det tråkiga med siterna är väl dessa alla oseriösa på ett eller annat sätt. Men, de kan man träffa på överallt.
ja ja måste nog säga att det många oseriösa , bara för jag har barn sedan tidigare så är det ingen som är intresserad, SUCK,
Tråkigt...vill de liksom inte att du har "historia" bakom dig?
Jag har lite svårt att förstå de tjejernas tänk, troligen pga att jag varit "bonusmamma" förut. Sånt kan funka helt ok. Förhoppningsvis.
puff
www.singelty.se hittade jag min gubbe på, visserligen i fräscht skick och relativt lite använd, men det finns en hel del bättre begagnat där med