Inlägg från: MammaMickis |Visa alla inlägg
  • MammaMickis

pappa söker?

Jag tycker det har varit lite tvärtom, dvs att killar som har barn sen tidigare har lättare att träffa nån än tjejer som har barn sen tidigare.
    Personligen såg jag det aldrig som ett problem om killen hade barn när han träffade mig.

Jag har varit singel nu sen i höstas så det har inte gått så lång tid och jag ahr inte precis letat efter någon heller, men jag har också börjat fundera på hur man ska hitta någon egentligen. Jag är mer kräsen, i och med sonen, men tänk om man faktist kommer fortsätta vara singel i väldigt många år framöver?

Det får väl tiden utvisa.
    Mötesplatsen kan jag faktist rekommendera, min mamma registrerade sig där och hade 1 mån prova-på-gratis. Där träffade hon sin nuvarande sambo, båda med 3 barn var i bagaget + att min mamma faktist t.o.m var mormor "pga" mig
    Hennes sambo tyckte det var gulligt och roligt och skojade med folk som var nyfikna på mamma (dvs som inte hade träffat henne) att hans nya flickvän är mormor; hur gammal är hon egentligen? fick han som följdfråga då. (ska tillägga att hon är ung, dvs 47 år).

mrbandit1: du får väl börja med att skriva in ålder och i vilken stad du bor i din pres så kanske du får napp, det är säkert massor som har läst den här tråden nu som är nyfikna

• MammaMickis

Förstår egentligen inte varför det skulle vara så desperat att söka efter någon här på fl?
    Det spelar väl ingen roll var man letar efter en respektive?

Ska man dra gränsen nånstans så är det väl i så fall att man verkar desperat om man letar efter någon oavsett var man letar, men vem vill inte hitta en själsfrände?

Bara lite funderingar...

Svar på tråden pappa söker?