pappa söker?
ja hur gör man internet är inget för mig, hatar det här med dejting sidor , får vell gå runt i lekparkerna å ragga i sandlådorna efter mammor :) SUCK
ja vet att det ska finnas en sida som heter www.singelmedbarn.com men den tycks inte va klar, vore ju något :)
nej inte live, men när man sitter över internet , många som skriver att dom inte vill ha killar med barn sedan tidigare even tjejer som redan har barn skriver så , efter som jag inte går på krogen osv så är ju internet dejting det som är enklast,
ja man får vell, testa å gå op krogen då ska nog ta å fixa en sin där T,shirt text (SINGEL) på ryggen haha , ![]()
puffar :)
ja jag hoppas bara jag hittar nån, för jag springer runt här å letar fel på mig just nu,
vet ju inte varför jag har sån otur med allt , ja menar ja är inte krässen eller liknande . .
sant , är nog litte för ledsen å nere just nu , men jag har ju inte börjat dejta nån en eller så , utan tycker att det svårt just nu med internet å dess sidor angående dejting , när jag är ute så är ja på humör och försöker dra på mig ett lende
måste kanske säga att jag har blivit sårad en gång för mycket med å drar ju ner allt litte, vart sårad i mitt sista förhållande, men tänker inte gå in på det med folk här inne, man tappar liksom förtroendet och humöret å blir litte tråkig, vist men jag försöker kan ju kanske finnas nån här inne på FL som vill ta en fika
kram på er
puff
puffar tråden igen :)
puffar :)
sant :)
ja men den tråden tog dom bort :) puffar
Fixat
men ingen inbox SUCK
puffar
puffar igen
puffar igen :)