Inlägg från: skåne tjej |Visa alla inlägg
  • skåne tjej

Bruna sovrum??

Vi har sandfärgade tapeter och en chokladbrun fondvägg med latinsk text på (texten är lite guldfärgad). finns bilder i galleriet.

First God created man, then he had a better idea...
  • skåne tjej
    Karro midsommarbrud skrev 2008-06-06 22:30:16 följande:
    Vi håller på att sälja vårt hus, skickar med en länk från hemnet. Vårt sovrum är brunt.www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/182933
    vi har nog samma beiga/sandfärgade tapeter i våra sovrum. dock så har du mkt bättre och tydligare bilder *ler*
    Fint och välvårdat hem ni har! trodde inte priserna har så höga i staffanstorp!?
  • skåne tjej
    Karro midsommarbrud skrev 2008-06-06 22:52:24 följande:
    Fast tror priserna ligger liiite högre i Hjärup där vi bor, än i Staffanstorp. Hjärup tillhör Staffanstorps kommun. Hemmet är bara så undanplockat för fotograferingen...
    okidoki, dock så gillade inte jag fondtapeten så mkt. tyckte den var lite orolig, men smaken är ju som baken.
  • skåne tjej
    Lady Dahmer skrev 2008-06-13 16:00:46 följande:
    vi har ett brunt vardagsrum.....här är en bild på ett brunt sovrum
    Den tavlan ovanför sängen var verkligen jättefin! Har du gjort den själv? var det svårt isåfall?
    mina föräldrar har ett gammalt rektangulärt fönster med spröjs (totalt 9 rutor) som jag vill göra något skoj med. Men jag har idétorka. Någon kreativ människa som kan hjälpa mig?
Svar på tråden Bruna sovrum??