• Kickan83

Bruna sovrum??

Finns det någon som vill dela med sig bilder på sina bruna sovrum.. Jag funderar på att måla det men det finns inga bilder som man kan titta på...

Tack på förhand

• Svar på tråden Bruna sovrum??
  • Kickan83

Ingen som har ett brunt sovrum? Eller ett brunt rum bara, vill se helheten...

• Melisabeth

Vi hade brun fondvägg i sovrummet - apsnyggt
    Nu har vi dock bytt sovrum så nu har lillan brun fondvägg istället

Tiden går fort när man har roligt...
  • skåne tjej

Vi har sandfärgade tapeter och en chokladbrun fondvägg med latinsk text på (texten är lite guldfärgad). finns bilder i galleriet.

First God created man, then he had a better idea...
  • skåne tjej
    Karro midsommarbrud skrev 2008-06-06 22:30:16 följande:
    Vi håller på att sälja vårt hus, skickar med en länk från hemnet. Vårt sovrum är brunt.www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/182933
    vi har nog samma beiga/sandfärgade tapeter i våra sovrum. dock så har du mkt bättre och tydligare bilder *ler*
    Fint och välvårdat hem ni har! trodde inte priserna har så höga i staffanstorp!?
  • Karro midsommarbrud

Fast tror priserna ligger liiite högre i Hjärup där vi bor, än i Staffanstorp. Hjärup tillhör Staffanstorps kommun. Hemmet är bara så undanplockat för fotograferingen...

Elin Albert Arvid, Jag älskar er mer än livet självt
  • skåne tjej
    Karro midsommarbrud skrev 2008-06-06 22:52:24 följande:
    Fast tror priserna ligger liiite högre i Hjärup där vi bor, än i Staffanstorp. Hjärup tillhör Staffanstorps kommun. Hemmet är bara så undanplockat för fotograferingen...
    okidoki, dock så gillade inte jag fondtapeten så mkt. tyckte den var lite orolig, men smaken är ju som baken.
  • Kickan83

Hej igen.. tack för alla bilder. tror att jag ska försöka mig på en målning av sovrummet framöver i färgen KAFFE... Den är rätt mörk, men jag har en hel vägg med vita inbyggda garderober. 1 fönster på den andra väggen och så en balkongdörr på den 3:e väggen och så dörren in till sovrummet på den 4:e väggen även där sängen står.. En vit stor säng... Rosie från Mio med tillhörande sängbord.. tror ni att det blir bra?

• Melisabeth

tror det blir jättestyggt med allt det vita till, och med ljusinsläpp och grejer så blir det ju inte så himla mörkt heller

Kör så det rycker

Tiden går fort när man har roligt...
Svar på tråden Bruna sovrum??