Inlägg från: Kickan83 |Visa alla inlägg
  • Kickan83

Bruna sovrum??

Finns det någon som vill dela med sig bilder på sina bruna sovrum.. Jag funderar på att måla det men det finns inga bilder som man kan titta på...

Tack på förhand

• Svar på tråden Bruna sovrum??
  • Kickan83

Ingen som har ett brunt sovrum? Eller ett brunt rum bara, vill se helheten...

• Kickan83

Hej igen.. tack för alla bilder. tror att jag ska försöka mig på en målning av sovrummet framöver i färgen KAFFE... Den är rätt mörk, men jag har en hel vägg med vita inbyggda garderober. 1 fönster på den andra väggen och så en balkongdörr på den 3:e väggen och så dörren in till sovrummet på den 4:e väggen även där sängen står.. En vit stor säng... Rosie från Mio med tillhörande sängbord.. tror ni att det blir bra?

• Kickan83

Hehe.. nu ska jag bara hitta ett par dagar när inte sambon är hemma så jag kan passa på å måla... Han är ju inte så super sugen på min ide utan han tycker om den blåa färgen i sovrummet.. Näpp.. Nu har jag bestämt mig.. BRUNT ska det bli..

• Kickan83
    Svar på #14

Lady Dahmer skrev 2008-06-13 16:00:46 följande:
    [citat]
    vi har ett brunt vardagsrum.....här är en bild på ett brunt sovrum
    [/citat

Men titta.. där finns det ju bilder...bild nr 2 och tre är ju precis vad jag tänkt mig.. jag har ju en sån säng dessutom... TUSEN TACK!

finns lite bilder på vårat nuvarande sovrum, men observera att det är väldigt kalt nu!
  • Kickan83

Tusen tack... Gissa om jag är sugen nu... Min moster hade ett skit snyggt överkast som var från hemtex i brun guldigt glansigt som jag gillade skarpt... Men man bor ju i en liten håla så det är ju inte bara att åka å kika...Tack än en gång

• Kickan83

Nu har jag målat en vägg Och det blev så fint så fint.. Har även skaffat mej ett nytt överkast sånt som jag ville ha på hemtex. 699:- men så var det halva priset i hela butiken Lyckodag Lägger in bilder när allt är klart.. Ska leta lite "lull lull"

• Kickan83

Jag tänkte faktiskt också sno iden om tavlan ovanför sängen.. Ser ut som hönsnät som dom har hängt hjärtat på...

Svar på tråden Bruna sovrum??