• rosalin

godispåsar utan godis??

Behöver lite ideer. Vi ska ha fiskdamm när morfar fyller år eftersom det blir endel barn.

Godis ska det inte vara i för det vet jag att det inte skulle uppskattas av föräldrarna.

Barnen är mellan 1 och 6 år gamla.

Bra är kanske om det är nått i som de kan roa sig med en stund för blir det regnigt kommer det inte finnas mycket för barnen att syselsätta sig med

några tips?

• Svar på tråden godispåsar utan godis??
  • rosalin

ja, kritor och kanske en liten målarbok har jag funderat på... pyssel, vad tänkte du på då?

Neko skrev 2008-06-09 10:35:35 följande:
    Kritor? Någon typ av pyssel?
  • Powderpuff89

Släng i nå'n ballong så dom kan blåsa upp själva :)

• Åsa med 3

Såpbubblor, spelkulor?

Mamma till Mathilda 11år, Anton 6 år & Johannes född 080417
  • Millan83

frukt?

såna där söta små mjukisdjur som finns på ikea för ett par kronor!

• Intelligenti pauca

Vad får det kosta per påse ung? Kommer du/ni att märka påsarna med ung ålder el pojk el flick saker? El skall det passa alla oavsett ålder?

För den som är intelligent räcker det med få ord
  • sofanda

Fick lite uppslag inför vårt kalas... såpbubblor, klistermärken, en glassbiljett (barnen fick lösa ut en varsin glass) och kex. Jag brukar lägga i en tandborste också....

Mina barn är mitt allt!
  • Kajak

frukt,ballong, bok o kritor m.m.
    Du kan ta papperspåse (lösvikt påsar) som finns ute på mataffären.
    Dom har härlig färger!

• Intelligenti pauca
    sofanda skrev 2008-06-09 10:40:40 följande:
    Fick lite uppslag inför vårt kalas... såpbubblor, klistermärken, en glassbiljett (barnen fick lösa ut en varsin glass) och kex. Jag brukar lägga i en tandborste också....
    Det där emd tanboeste var bra idé.Vi köpte barntandborste,barntandkräm en gång när vi gav bort gosis.
    För den som är intelligent räcker det med få ord
Svar på tråden godispåsar utan godis??