avklädda kvinnor...
Varför får folk panik när man säger att man inte vill klä sig efter normen utan mer påklätt?
Måste man gå runt i hotpants och minimala linnen för att inte dra fokus till sig?
De anser att man är förtryckt för att man väljer att dölja sin kropp för andra män. Med dölja menar jag helt enkelt vanliga byxor och en lite längre och inte urringad överdel.
Vad är så himla provocerande? Att jag inte flashar boobsen på stan, eller att jag är gift och då har lovat trohet till min man? Varför ska andra män fantisera om mina behag? Är det inte mer sunt att jag väljer vem jag vill visa min kropp för?
Hade det varit annorlunda om min man varit kristen istället för muslim? Hade det varit ok då att jag vill dölja min kropp?
Jag anser det som värre att man klär av sig för at få blickar på stan, än att man klär på sig för att slippa detta.
"öh, schyssta pattar" är ingen kommentar jag går igång på.. Men jag kanske är konstig? vad vet jag...
Jag trodde vi levde i ett fritt land där klädkoder inte var norm, och man kan spöka ut sig hur som helst utan att bli förlöjligad.
Tragiskt!!!