• skånetös78

    Förstagångsmammor i skåne med BF i Nov

    Vår gamla tråd har gått ut så nu är det dags för en ny!
    Här samlas vi som bor i skåne och ska få vårt första barn i november!


    Nya som gamla hälsas välkomna att snacka vidare här!


    **Blivande Fru Nordström**
  • Svar på tråden Förstagångsmammor i skåne med BF i Nov
  • malmö07

    Hejhej, ok bra att vi fick ett nytt ställe att hålla till på då. =)
    Var köpte du ditt angelsound? De jag hittar på nätet kostar så himla mycket. Hoppas få se att h*n rör sig på ul på torsdag iaf. Försöker också buffa och väcka lite, men ingen reaktion hittills. =(

  • skånetös78

    malmö07- Jag köpte det på Chinavasion.com 277,88:- kostade min inklusive frakt så det tyckte jag var helt okej! Snabb leverans också med tanke på att det kommer ända ifrån Kina!


    **Blivande Fru Nordström**
  • malmö07

    Ok jag kanske ska kolla där. Har bara hittat typ 2000kr och där över. Kändes lite onödigt dyrt. Ska se hur det är på torsdag på ul och därefter kanske vi beställer ett från chinavision. =)

  • malmö07

    Fick en blödning i morse och är nu hemma från jobbet. Pratade med kk och de sa att jag skulle komma in för kontroll. Usch så himla orolig. Ska åka nu och hoppas verkligen att allt är som det ska. =(

  • sleeping angel

    NEJ malmö07!! hoppas allt är bra och att det är sköra slemhinnor eller nått sånt. Berätta hur det gick, håller tummar och tår.

  • delfin 79

    Hej hej.

    Ska oxå ha barn i november. Första barnet, är i v 17. Hoppas få hänga på här??
    Bor i Staffanstorp.

    malmö07 hoppas allt går bra!

  • skånetös78

    Nej malmö07, det får verkligen inte ha hänt något!! Håller alla tummar jag kan för att du ska komma in och berätta att allt såg bra ut med liten! Blödningar är ju ganska vanliga i graviditeten men visst blir man otroligt rädd!

    delfin79: Du är så välkommen så! Grattis till graviditeten!


    **Blivande Fru Nordström**
  • delfin 79

    Skånetös78: Tack så mycket.

    Är det någon som har varit på UL än??

    Håller tummarna för dig malmö07!!

Svar på tråden Förstagångsmammor i skåne med BF i Nov