Inlägg från: Skogshallon |Visa alla inlägg
  • Skogshallon

Konstiga saker hemma hos andra människor

zigge4ever skrev 2008-07-30 15:28:24 följande:
    Hihi, vilken rolig tråd Jag tänkte vända lite på det hela (om det är ok) och berätta vad vi har för konstig sak för oss...Vi har knäcke- och tunnbrödet i ugnen :-O Flera bekanta har reagerat på det, och orsaken är att brödet är mycket knaprigare och godare än annars. Visst är det lite besvärligt när man ska använda ugnen, men det besväret tar vi gärna, när det är så stor skillnad på brödkvalitén
    Vi hade också knäckebrödet i ugnen när vi var små.
  • Skogshallon
    nubörjarlivet skrev 2008-08-15 18:16:07 följande:
    är det bara jag som tyckte kalles kaviar med banansmak var chockerande äckligt?
    Chockerande äcklig var den väl inte, men kan inte påstå att det är något jag längtar efter.
  • Skogshallon
    PigeonP skrev 2008-08-18 12:41:51 följande:
    Jag har varit hos svärföräldrarna i England i två veckor nu och ALLT är ju konstigt där!Om man duschar och nån vrider på en kran någon annanstans i huset så blir vattnet i duschen iiiiskallt på en gång! Och sen tar det ca 2 minuter innan det blir varmt igen.Och tvättmaskin i köket? Vad är grejen?
    Det hade vi på vårt förra ställe också, att det kunde bli iskallt om nån annan vred på värme hos sig osv... Vissa perioder skulle man vara tacksam om man fick kallvatten när man vred på kranen.....

Tvättmaskin i köket har väl en del här i Sverige också, de som inte har plats i badrummet tex...
Svar på tråden Konstiga saker hemma hos andra människor