Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Konstiga saker hemma hos andra människor

När vi var små så hade kompisens familj klätt bilens stolar och baksäte i frottéhanddukar. Allt för att skydda klädseln, fast det såg ganska löjligt ut. Mamman hade sytt på små band som höll ihop handdukarna .

• Tullemi

Och hemma hos en annan kompis fick vi torka oss med tidningspapper efter toabesöket. Not nice. Det blev minimalt med besök till denna kompis, kan jag ju säga. Eller så var det dax att gå hem när man blev nödig.

• Tullemi

Min mamma rökte överallt och då menar jag ÖVERALLT. När hon var på toa och gjorde nr 2 så satt hon och rökte samtidigt. Det var väldigt läbbigt att vara nästa besökare.

• Tullemi

När vi var små så köpte mina föräldrar aldrig tops, så när vi skulle göra rent öronen så fick vi rulla upp en bomullstuss på en tändsticka, hehe.

• Tullemi
    Kajsan skrev 2008-06-12 22:41:21 följande:
    Eller bajspåsar hemma hos dig om ni nu har avloppsproblem
    Ha ha ha, urk
  • Tullemi
    ÄlskarMorgan skrev 2008-06-12 23:16:31 följande:
    Det vet jag mängder med männsikor som gör... Min man gjorde det, men när vi flyttade ihop fick han inte längre röka inne så då slutade han Men hans ex gör det med, enda gången de röker på ovanvåningen där
    Jasså?? För mig är det ofattbart att sitta på dass och smoka. Trodde verkligen inte att det var så vanligt. Hade väl hoppats på att det inte var vanligt iaf .
  • Tullemi

När jag var 10 år så bodde vi på landet och hyrde att stort hus av en bonde. Han hade varit hos läkaren, som bad om ett urinprov till nästa besök. Vet inte hur missförståndet, men bonden pissade i PET-flaskor, sparade alltså allt kiss, som han sedan kånkade till läkaren. Tror hela byn pratade om detta ett bra tag, hi hi .

• Tullemi
    originalgutegirldenförsta skrev 2008-06-15 12:39:58 följande:
    Mina konmpisar fick SOCKER på pannkakan, Det tyckte jag var helskumt, vi fick bara sylt.
    Det fick vi oxå om vi ville. Speciellt min brorsa ville ha det, sockertrollet
  • Tullemi

Min mamma hade grillkrydda på ALLA middagar och allt var väääldigt välstekt, hua. Kankse var bra att inga kompisar åt hos oss . Jag kan fortfarande inte köpa hem grillkrydda och ha på maten, hehe.

• Tullemi

Jag hade en kompis som alltid gjorde mackor med ost och kaviar....urk vilken blandning. Sen doppades hela mackan i ett glas o´boy....mumma.

Svar på tråden Konstiga saker hemma hos andra människor