Inlägg från: luspudel |Visa alla inlägg
  • luspudel

Smink smink smink igen o igen!

Skumpa är ju aldrig fel =)

Längesen jag skrev nu, måste bara berätta om världens sminkmissöde haha. Jag tog studenten nu, och på studentbalen hade jag gömt mitt smink hos killen.... Japp. Allt jag hade var (tack gode gud) mitt underlag, ett gammalt mascaraprov samt ett taskigt rouge med ännu taskigare borste. Men tänk så fint det gick ändå :D

Fridapida, det där guldpudret såg himla lockande ut...! Har du någon bild där du använder det? =)

• luspudel

Tack =) Haha jovisst det blev jättefint, men det skapade sjukt mycket stress =)

Jag ska spana in där, kanske ser jag lite iallafall =)

• luspudel

Neej, Gold Shine var slut på Hqhair :( Ingen som råkar känna till något likvärdigt, på nätet?

• luspudel
    Fluffguf skrev 2008-06-29 21:13:27 följande:
    Jag har samma problem, jag bor i gbg och frisören i skåne Men i fredags fick jag nog, jag hade inte klippt mig sedan oktober! Så jag letade upp en ny frisör och nu är jag fin i håret igen
    Vart klippte du dig? =) Är på jakt efter en bra frisör i Gbg nämligen =)
  • luspudel

Jag har ett VISA-kort :D Vilka möjligheter jag helt plötsligt fick! Tittade runt lite på Ebay och sådär, blev ju helt till mig i trasorna... Men hur vet man vad som är fejk och så? Till exempel MAC eller Nars? Eller parfymer...?

• luspudel
    Fluffguf skrev 2008-07-10 22:38:42 följande:
    Jag har bilder i mitt galleri nu. Jag ska aldrig gå ut osminkad igen
    Otroligt snyggt! =) Vad är det för kanonfoundation du använder? :)
  • luspudel

Fluffguf :

Kerastase har ett serum som är heelt underbart... Oleo Relax nånting, orange flaska. Luktar himmelskt, håret blir galet mjukt och mindre frizzigt och det skyddar mot värme :)

Dyr dock, ca 200 kronor tror jag, men å andra sidan har jag haft min över ett år och sååå sällan använder jag den verkligen inte :)

Annars, kolla runt på bellbox, (haha, jag tror jag missbrukar deras hemsida, har en faiblesse för hårprodukter...) dom har massa bra :)

• luspudel

Märkligt, det var min frisör som rekommenderade den för att använda innan plattning! :(

• luspudel

Hej tjejer =) Skriver inte mycket här, men läser desto mer... =)

Tänkte höra mer er om ni har tips på hurvård som jämnar ut hudtonen lite. Inte färgade krämer alltså, utan vanlig hudvård som hjälper till.

Jag har mycket problem med acne, men nu har jag fått medicin så det börjar lätta =) Men jag är fortfarande flammig, ser inte så trevligt ut.

Har ni några tips? :)

Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!