Smink smink smink igen o igen!
Fick svar från Lookfantastic idag angående att de hade skickat fel Tigiprodukt. De skulle skicka min Body lotion idag och duschcremen fick jag behålla som "plåster på såren"
Fick svar från Lookfantastic idag angående att de hade skickat fel Tigiprodukt. De skulle skicka min Body lotion idag och duschcremen fick jag behålla som "plåster på såren"
Ni som beställt från 8ty8beauty.com hur lång tid tog det innan ni fick ordern?
Jag beställde för över en vecka sedan och fick en bekräftelse att jag gjort en beställning direkt på skärmen efter köpet (skrev dock inte ut sidan utan sparade bara ordernumret), men inget bekräftelsemail som man ofta får från olika sidor. Inga pengar har dragits och jag har mailat och frågat om paketet är på väg eller om det ev blivit något strul med beställningen, men inget svar. Vill ju inte lägga in en ny beställning om den andra skulle dyka upp, vill dock gärna ha mina OPI-nagellack...
Knott
Nä, inga pengar har dragits, därför funderar jag på om det blivit något fel med beställningen. Fick ju dock ett ordernummer direkt efter beställningen gjorts, men inget bekräftelsemail. Tycker dock det är segt att de inte svarar på mitt mail. Vet inte om jag ska pröva att lägga in en ny beställning...
ÄNTLIGEN!
Skickade ett nytt mail till 8ty8beauty igår angående min order med ett gäng (7st) nagellack från dem som jag väntar på. Denna gången fick jag svar på mailet och paketet skulle skickas samma dag. Jag fick betala $13 för frakten. Var det ungefär så mkt du betalade Knott?
trevlig midsommar allihopa!