Inlägg från: LillaMysan |Visa alla inlägg
  • LillaMysan

Smink smink smink igen o igen!

Hallå tjejer

Någon som provat elektriska ögonfransböjare som värmer fransarna? Funderar på att köpa en men undrar vilken som är bäst?

• LillaMysan
    Shoppingtokig skrev 2008-06-23 15:55:55 följande:
    Har precis öppnat mitt paket från 8ty8beauty.com Innehöll fyra nagellack från OPI och två från China Glaze. Så nu är det bara att lacka naglarna för fulla muggar
    Åh! Vilka färger på OPI lacken? Jag köpte "My chihuahua bites" och "Don't know... beets me" igår
  • LillaMysan

Åååh, har blivit helt kär i OPI nagellacken! Älskar mitt chockrosa "Don't know... beets me".

Köpte 2 till idag - "Vodka and caviar" & "My daddy's the king!" - någon som provat..?

• LillaMysan
    Hallontrollet skrev 2008-07-02 13:57:25 följande:
    Hallå!Tittar in en snabbis och läser ikapp alla tips :)Nu tänkte jag kolla hur ni rengör era penslar?Insåg att det är dax för min del att göra rent mina men vet inte hur och med vad som är bäst?Ge mig era proffstips :)
    Jag köpte en rengöringsspray på Kicks som är kanon
  • LillaMysan
    greeneyes skrev 2008-07-06 12:12:56 följande:
    Gjorde så, men tyckte jag fick dra så himla mycket, och gnugga o greja. Testade tillochmed ansiktstvätt (den jag brukar använda för att ta bort smink).. skumt! Kanske var att den vattenfasta jag använt dagarna tidigare satt kvar lite av, så det blev lite klister? hm..
    Precis sådär är det för mig med Kanebos mascara som ska gå bort med vatten i 37 grader men för mig gåår det bara inte! Blir svart under ögonen och det blir allmänt krångligt att få bort den varje gång ;-P
  • LillaMysan
    Pindus skrev 2008-07-09 09:40:32 följande:
    jag har inte heller haft problem med att få bort kanebo el blinc
    Skumt :-S

Någon som provat OPI;s Chip skip?! Eller har ni något annat tips på bra bas/topplack som för lacket att sitta bättre?
  • LillaMysan
    Fluffguf skrev 2008-07-10 22:38:42 följande:
    Jag har bilder i mitt galleri nu. Jag ska aldrig gå ut osminkad igen
    Superfin sminkning! Porslinhy
  • LillaMysan
    LMK skrev 2008-07-11 14:05:03 följande:
    LillaMysan skrev 2008-07-11 13:59:20 följande:
    Jag gillar Creative's lack. Deras Stickey Base Coat är ett av de bästa jag provat samt överlacket Super Shiney.Finns på salonger el. beställ från nätet ca. 100:-
    Okey, Tack ! Ska kika runt lite på nätet då
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!