• Pindus

Smink smink smink igen o igen!

jag hittade sephora när jag var i Rom :) inte så billigt men shoppade iaf mest från deras egna märke, bla body scrub o lotion, läppglans o ögonskuggor :)
    Blev besviken på att det inte fanns philosophy...

• Pindus
    Mitka79 skrev 2008-06-26 01:22:52 följande:
    oj just det en till grej! vad använder ni för att hålla brynen på plats? tyckte jag läste att det fanns ngn vax? man kammar brynen med så håller de sej där...använder ni ngt sånt? vilket märke o är ni nöjda?
    jag använder Lumenes ögonbrynsvaw, ser ut som en mascara o är lite brunt
  • Pindus

klickade hem några skuggor från thebodyneeds :) fick de jag beställde sist förra veckan o jättenöjd :)

• Pindus
    luspudel skrev 2008-06-30 16:39:28 följande:
    Jag har ett VISA-kort :D Vilka möjligheter jag helt plötsligt fick! Tittade runt lite på Ebay och sådär, blev ju helt till mig i trasorna... Men hur vet man vad som är fejk och så? Till exempel MAC eller Nars? Eller parfymer...?
    man kan googla o ta reda på hur kopior ser ut...
  • Pindus
    Fridapida skrev 2008-06-29 22:18:07 följande:
    Sant! Nu blir det mycket uppsatt för min del. Men det är inte så kul.
    jag är också fast o tofsträsket....flyttade fram min frisörtid 3v!!! vad tänkte jag....utväxt o hej kom o hjälp mig...
  • Pindus

jag beställde en double brush mascara från Elizabeth Arden på jordgubben häromdan...få se hur den är....billig iaf :)

• Pindus
    Fluffguf skrev 2008-07-10 22:52:26 följande:
    Tack! Helt sjuk skillnad är det verkligen!
    ja jäklar vilken skillnad! du har verkligen hittat din färg. Sminkningen på din presbild är jättefin med!
  • Pindus

hej tjejer, kom ihåg att det var ngn som letade mascara med kort borste, eller själv pinnen på borsten :) till sin mamma... Hämtade ut min double brush mascara från Elisabeth Arden idag o pinnen är kort, så ett tips! dessutom kostade den en 70 lapp på jordgubben... Dock har jag inte testat den då jag redan hade en annan mascara på :)

Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!