Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Smink smink smink igen o igen!

Blinc och Kanebo 38 kan behöva vattetemp på dryag 40 grader för att lossna tyvärr, jag har hört många som inte få bort den som den borde.

• Pokergirl

Moster Apa: Jag har testat glo och det är en helt underbart märke! Jag brukar torka ut av det mesta, men glo håller mig snygg natten lång...

• Pokergirl

LMK: Jag har en ny favvo, Mirenesse, en australiensisk mascara som är helt underbar. Rykten säger att Satine kommer ha hela sortimentet inom kort, i dagsläget finns bara en av mascarorna att få tag på i Sverige.

• Pokergirl

Var shoppar ni Laura Mercier?

Jag har precis beställt hem lite Mac-grejer, ska bli sååå kul att testa!

• Pokergirl
    Sandra G skrev 2008-07-19 18:19:16 följande:
    Tittade lite på de filmerna. Vet du vad det är för slags penna hon använder? Verkar ju superlätt att applicera.
    Hon brukar använda Mac Shadestick, men nu vet jag inte vilken film du sett.
  • Pokergirl
    02Smulan skrev 2008-07-19 19:45:14 följande:
    Jag tittade på filmen när hon mejkade en Kylie-look och den pennan hon använde som bas verkade ju jättebra... Så lite silverglittrig ut, var det shadesticket det?
    Det är en shadestick.
    Sandra G skrev 2008-07-19 18:24:53 följande:
    Någon annan som tittat på filmerna och vet var det är för svart(?) penna hon använder?
    I vilken video?
  • Pokergirl
    Sandra G skrev 2008-07-19 20:19:26 följande:
    Det var shadestick det jag såg. Tack för hjälpen! Vet du vad den kostar? Finns den i måna färger?
    Finns just nu till bra pris hos Strawberrynet, dom fick in ny lev idag. I butik kostar dom runt 170 har jag för mig. Tror det finns runt 7 olika nyanser.
  • Pokergirl

Finns en spray, cicaclean, som ska ta kål på bakterier, den borde ju funka?! Finns hos bla satine och eleven.

• Pokergirl

Pindus: Har du fått ett gammalt ex? Min klumpar inte alls.

• Pokergirl

Håller med, trioconcealern från MUS är riktigt bra, själv testar jag Glo Minerals just nu och den är också grym!

• Pokergirl

bisektris: Kanske testa att bara fukta penseln istället?

Jag har fått ett underbart erbjudande, har en vän i USA och nu kan hon passa på och shoppa åt mig på sephora! Men vad av allt godis ska jag välja???

• Pokergirl

LMK: satt precis och kikade på orgasm... Tål tyvärr varken clinique eller ID, och ja, det finns helt sjukt mkt att välja mellan, det är det som gör det så svårt!

• Pokergirl

Linny: Jag har läst mig till att lumene ska ha en primer i samma klass som UD, dock inte hunnit testa, men jag håller med UD:s förpackning är rent lurendrejeri!

• Pokergirl

LMK: visst är det underbart, jag har också op mig, dock för betydligt längre sedan, typ 7 år.

• Pokergirl

Jag har en blinc med värme men tycker inte det är något att ha. Föredrar Japonesques.

Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!