Knott skrev 2008-06-22 19:17:39 följande:
Hej på er, hoppas alla haft en skön midsommar! Har hört många som varit missnöjda med senaste beautybagen så jag känner mig inte så lockad att haka på än i alla fall, även om jag gillar konceptet.02Smulan: jag kör också Lumenes eye makeup base, är jättenöjd.För ett tag sedan upptäckte jag ju att jag reagerar på MUS (pressade) ögonskuggor, förmodligen på triclosanet som är tillsatt för sin bakteriedödande effekt. Jag har helt låtit bli MUS-skuggorna sedan dess och bestämde mig för att testa nu idag, långt efter att pollensäsongen gett med sig för min del för att se om jag blivit allergisk mot dem helt, eller om jag bara var överkänslig under pollenperioden. Tyvärr känns det som att jag fortfarande blir irriterad av skuggorna Tyvärr har jag ju inte bara en av MUS:s skuggor, utan typ 40, minst, jag överdriver inte. Hur skulle ni göra med dessa? Det känns onödigt att ha dem liggande för jag kommer ju inte att vilja använda dem eftersom jag vet att jag reagerar på dem... Med snabb överslagsräkning kan jag ju tyvärr konstatera att jag har skuggor för närmre 6000:- varav de flesta dessutom inköpta efter att jag började hänga i den här tråden strax före jul, så många är bara använda ett par gånger... Det känns så himla surt och ledsamt! Inte bara för pengarnas skull såklart utan även för att jag har svårt att hitta motsvarande nyanser i andra märken.
MUS har jag sett gå bra på Tradera, så testa i bli av med dom där.