-
nu har jag sminkat mig med den, först den lite större borsten o sen den smala o tycker den är helt ok. Ingen överdriven volym el så men bra!Fluffguf skrev 2008-07-15 13:15:32 följande:Vad bra, tack för tipset! -
Linny: vilken färg har du på din Laura Mercier mineral foundation? köpte ju classic beige o den funkar sommartid o nu börjar min ID ta slut så tänkte beställa en ljusare... funderar på real sand...
-
då ska jag spana in dom :) Sa väldigt glatt till sambon att min foundation börjar ta slut...han fattade nada :)Linny skrev 2008-07-15 16:48:12 följande:har real sand som den ljusa och har rich vanilla som den mörka -
kanonbra pris på jordgubben med :)Fluffguf skrev 2008-07-15 18:08:58 följande:Vad bra! Det passar nog min mamma, hon sminkar sig sällan och ganska lite -
nu klickade jag hem en real sand, tror den blir bra, o så kan jag blanda ut classic beige med den lite också :)
-
o du har verkligen hittat din färg på em :)Fluffguf skrev 2008-07-15 21:33:32 följande:Visst är det bra med mineralfoundation som man kan blanda så enkelt! Det är så sällan jag hittar en perfekt färg, men everyday minerals har ju så många!
Nu hoppas jag bara att jag slipper tull.... -
han fattade nog inte att det skulle bli roligt att få köpa en ny o ett annat märke :)Linny skrev 2008-07-15 21:59:42 följande:Vet han inte vad foundation är alltså? Skönt att det fanns inne. Jag gillar den färgen jättemycket.
Nu fanns massa färger på jordgubben...Är sugen på mineral primern med...men får nog blir till hösten kanske... -
jag har en kräm eyeliner från clinique o den är bra men jag är lat o använder den inte så mkt :)mjuik skrev 2008-07-16 23:54:09 följande:Vad ska jag köpa för märke då? Har du något tups? -
jag är också sugen på att testa blackouten...blir riga-kryssning vid jobbstarten så den kommer nog inhandlas på taxfreen.. El jordgubben :)Fluffguf skrev 2008-07-17 19:51:19 följande:Efter att ha testat diorshow blackout wp nån vecka har jag kommit fram till att jag gillar den väldigt mycket Fransarna blir extremt långa och täta utan att klumpa ihop sig. Jag kan dock inte påstå att jag tycker att det är svartare än andra mascaror... Jag skulle egentligen inte köpa vattenfast, men expediten tog fel, och jag upptäckte det först när jag var hemma. Men såhär på sommaren kan det ju vara bra, och den är verkligen extremt vattenfast, så vattenfast att min remover knappt biter på den Det är det enda minuset, men jag har ögonen på en ny remover som ska vara bättre -
grattis shoppingtokig :)
-
Liiza: jag tycker man ska använda de färger man gillar :) jag har blå ögon o älskar bruna skuggor...Köper alltid flera bruna fast man vet att man har :)
-
jag dras till mörka bruna :) äger nog ingen ljus brun...kanske är dags för det :)Liiza skrev 2008-07-19 17:16:49 följande:Nåra tips på bruna skuggor som är bra och fina, gärna ljusa?Jag har fastnat för grönt, jag gillar grönt i övrigt med, kanske därför -
det bli snyggare med en kajal som är mer beige än vit tycker jag, mer naturligt
-
nu har jag inte blont hår men slingat/behandlat el vad man ska kalla det o älskar dennaNathalie009 skrev 2008-07-21 16:00:32 följande:Hej tjejer har inte vart inne här på ett tag fullt upp med kidsen :PMen behöver ett tips på en BRA Hårinpackning för blonderat hår!! Ngn som testat nån bra? Pris spelar ingen roll..
www.hqhair.com/code/products.asp&SectionID=230&FeaturedProduct=307&pID=1 -
har bara testat engånghyvlar på benen, huuuuu....never again....så skulle aldrig ta dom på bikinilinjen.....
Såg hos Bjooti nu MUS whisper kollektion, fina mörka skuggor :) -
Linny: vilka snygga sminkningar!
-
idag ebayades det hem en mirenésse secret weapon super volume mascara, de bloggar som testat verkar gilla den :)
-
Linny: absolut! den verkar ju bra iaf...o behöver en mascara av den typen till jobbet i höst...
-
Linny:vilken mysig mage :)
skönt att jobbet börjat igen så man kan sminka sig lite mera :) -
använt mirenésse volym mascaran 2 dagar nu....är allt annat än nöjd...usch vad fransarna klumpat ihop sig... Ska ge den några chanser till...ty fram till lön, då jag går o köper en Diorshow tror jag :)
Ngn som använt sån gnmskinlig mascara man kan ha ovanpå sin vanliga för att göra den vattenfast? funkar det bra? vilket märke??