Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink igen o igen!

Moster apa skrev 2008-07-09 11:15:35 följande:
    Märkligt. Jag gillade inte alls blinc. Det var visserligen inga problem att få bort den men mna fransar blev inte alls fina av den. Jag har många och ganska täta fransar men när jag använt blinc såg det ut som jag satt på mascara och sen gråtit i en timme och bara torkat bort runt ögonen. Alltså alldeles ihopklumpat. Jag har aldrig varit med om en sämre applicering tror jag. Sen kapslades fransen liksom in som i ett gummilager. Så först när jag skulle tvätta mig fick jag en chock och trodde att det var fransarna som lossnade, fast det var liksom långa korvar av mascaran.Nä, jag har faktiskt inte hittat någon mascara som slår Maxfactor stretch och då har jag provat nästan alla de dyra märkena.
    Det är rätt intressant att det kan vara så olika!
    Fluffguf - One name. One legend.
  • Fluffguf

Jag hade lite tråkigt ikväll, så jag gjorde en före- och efterbild med everyday minerals... Jag får se om jag vågar visa det, kameran laddar fortfarande, men det kan vara kul att se hur stor skillnad det blir

Fluffguf, the smart choice.
  • Fluffguf

Jag har bilder i mitt galleri nu. Jag ska aldrig gå ut osminkad igen

• Fluffguf
    Knott skrev 2008-07-10 22:50:24 följande:
    Vad fint det blev! Du har verkligen hittat rätt nyans för din hy, det ser otroligt naturligt ut, grattis!!
    Tack! Helt sjuk skillnad är det verkligen!
  • Fluffguf
    Pindus skrev 2008-07-11 08:55:33 följande:
    ja jäklar vilken skillnad! du har verkligen hittat din färg. Sminkningen på din presbild är jättefin med!
    Tack!
  • Fluffguf
    LillaMysan skrev 2008-07-11 14:00:39 följande:
    Superfin sminkning! Porslinhy
    Tack!
  • Fluffguf
    luspudel skrev 2008-07-12 08:25:47 följande:
    Otroligt snyggt! =) Vad är det för kanonfoundation du använder? :)
    Tack Generad
    Everyday minerals använder jag.
  • Fluffguf
    Pindus skrev 2008-07-14 22:53:23 följande:
    hej tjejer, kom ihåg att det var ngn som letade mascara med kort borste, eller själv pinnen på borsten :) till sin mamma... Hämtade ut min double brush mascara från Elisabeth Arden idag o pinnen är kort, så ett tips! dessutom kostade den en 70 lapp på jordgubben... Dock har jag inte testat den då jag redan hade en annan mascara på :)
    Vad bra, tack för tipset!
  • Fluffguf
    Pindus skrev 2008-07-15 15:32:24 följande:
    nu har jag sminkat mig med den, först den lite större borsten o sen den smala o tycker den är helt ok. Ingen överdriven volym el så men bra!
    Vad bra! Det passar nog min mamma, hon sminkar sig sällan och ganska lite
  • Fluffguf
    Pindus skrev 2008-07-15 20:38:12 följande:
    nu klickade jag hem en real sand, tror den blir bra, o så kan jag blanda ut classic beige med den lite också :)
    Visst är det bra med mineralfoundation som man kan blanda så enkelt! Det är så sällan jag hittar en perfekt färg, men everyday minerals har ju så många!
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!