Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink smink smink igen o igen!

Hej tjejer!
    Jag har bloggat lite www.svalmarkskan.blogg.se

Knott
    Vad skoj med de nya produkterna! Jag är så nyfiken. Tyvärr så har jag verkligen inte råd att köpa så mycket. Men om jag blir kär så kan jag ju inte låta bli...
    Det såg väldigt snyggt ut på dig.

• Fridapida
    LMK skrev 2008-08-21 15:15:24 följande:
    Tjejjor, jag skall åka till London imorgon med min älskade man för att fira vår bröllopsdag! Är det något speciellt i shoppingväg som jag bör hålla utkik efter? Var flera år sedan sist, så jag har noll koll. Dessvärre är ju pundet inte så billigt, men något kanske man kan hitta...?
    Det kanske inte finns så mkt billigt men du kan ju få möjligthet att känna lite på produkter IRL, t.ex. NARS.
  • Fridapida
    Knott skrev 2008-08-21 15:39:51 följande:
    Fridapida: kul att se dig här Jo, jag blev riktigt kär i många av produkterna från Whisper, det är en jättefin kollektion tycker jag, helt i min smak!Snygg make både på dig och syrran förresten!
    Tackar
    Jag måste kika in på MUS i dagarna tror jag.
  • Fridapida
    Linny skrev 2008-08-21 21:55:47 följande:
    En väääääldigt snabb och basic sminkning idag. Men la in den i galleriet ändå.. Kan ju inte bara lägga in färgglada bilder *haha*Fridapida: Jättefint som vanligt!
    Tack
    tittade in hos dig också, jättefint! (klubben för inbördes beundran... )

Vad fint ni har i erat hem btw. Snygg "grej" på väggen i köket.
  • Fridapida
    Knott skrev 2008-08-22 11:50:55 följande:
    God förmiddag! Vet ni, jag har provat att blanda mitt eget eyedust Var trött på att inte hitta den perfekta mörka khakifärgade skuggan så jag testade att blanda lite MUS-dusts och blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet (bilder finns på bloggen). Har ni blandat egna färger nån gång?
    Ja, jag tycker precis som du att man inte alltid hittar rätt nyans så då blandar jag lite.
  • Fridapida
    Nathalie009 skrev 2008-08-22 13:36:16 följande:
    Frida: ojojoj guud vad din lillasyster är lik dig! Trodde först det var du innan jag läste!
    Jag har hört det förr. Det var ännu värre förut, men efter en backpacking-resa gick hon ner massor o vi är inte lika lika längre. Men förut var det så att jag fick kolla två ggr på kort ibland för att se vem av oss det var.
  • Fridapida
    Nathalie009 skrev 2008-08-22 19:16:12 följande:
    haha ja herregud, har aldrig sett några syskon som är så lika!! Coolt!!! Var helt säker på att det var du först, tänkte bara att du fått lite mörkare o längre hår haha.
    Hahaha men till sättet är vi varandras motsatser! Hon är superblyg och vill helst inte synas, än mindre höras. Jag är typen som utan problem håller föredrag inför 100 pers utan att vara nervös.
  • Fridapida
    Liiza skrev 2008-08-22 21:11:14 följande:
    Idag fick jag en present av sambon , en verktygsväska från Jula till mitt smink. Va kul det ska bli att sortera in allt, det kommer att bli väldigt lättöverskådligt, kul! www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp
    Inte illa
    Länken leder bara till hemsidan. Vill du länka till väskan eller lägga ut bild?
  • Fridapida
    Fluffguf skrev 2008-08-26 14:11:32 följande:
    Det står när man beställer, där man bekräftar ordern att de betalar tillbaka.Ska jag faxa in hela det pappret jag fick, eller kan jag hämta ut grejerna först?
    de vill ha en kopia på ditt kvitto så de ser vad du betalt.
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!