Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink igen o igen!

Linny skrev 2008-08-12 14:53:01 följande:
    Kul! Mysigt med vul! Jag är i v.18. Har värsta gravmagen Fast den hade jag nästan i v.13 också Kolla i galleriet så ser du *haha* Längesedan jag använde Flamenco men idag åkte den fram igen. Älskar den färgen!!
    Oj, det syns verkligen att du är gravid! Vilken mysig mage
    Life's beautiful with Fluffguf
  • Fluffguf
    Knott skrev 2008-08-12 15:41:15 följande:
    Ta lite lite, kanske 1/3 tsk, och fördela i längderna i fuktigt hår efter att du tvättat, innan du har i ev. andra stylingprodukter samt innan du fönar. Du kan också ha lite lite i torrt hår för att få glans. Shoppingtokig: vet inte om jag missat att du är gravid?! Grattis i så fall!!Linny: oj vad fort det gått, redan v 18! Jag fick börja med gummibandstricket redan i v 9 andra graviditeten, men det syntes i och för sig väldigt tidigt första grav också.
    Tack! Hoppas att jag ska bli lika frälst som du
  • Fluffguf
    Shoppingtokig skrev 2008-08-13 17:12:50 följande:
    Tack! Jag längtar till första vul den 28/8, det måste vara ett bultande hjärta då!!!
    Det är klart att det kommer att vara det
  • Fluffguf

Knott: det är strul för mig också, det verkar som att en eller två av servrarna ligger nere.

• Fluffguf

Fridapida: tänk vad olika det kan vara, jag älskar min diorshow...

Förresten så kan jag meddela att jag numera älskar biosilk, håret blir ju helt galet mjukt!

• Fluffguf
    Nathalie009 skrev 2008-08-19 14:03:22 följande:
    Biosilk? Update me!Nu har jag missat ngt
    Knott tipsade mig och biosilk, silk therapy, och jag är supernöjd
  • Fluffguf
    Nathalie009 skrev 2008-08-19 14:22:30 följande:
    ja jsute, det är ju den, den har ajg läst om i andra forum.. Vart köpte du den? På Nätet?
    Jag köpte en liten provflaska på tradera, men det ligger en länk här i tråden, vänta så ska jag leta upp den!
  • Fluffguf
    LMK skrev 2008-08-19 16:13:05 följande:
    Fluffguf skrev 2008-08-19 13:19:52 följande: Välkommen till klubben!! Är en favvo hos mig med sedan massa år tillbaka! Jag brukar köpa den på Hair & Face, de har ofta bra erbjudanden.
    finns hair och face på internet?
  • Fluffguf
    LMK skrev 2008-08-20 10:12:55 följande:
    Fluffguf skrev 2008-08-19 17:13:45 följande: Tror inte det. Jag köper oftast inne på PUB-huset då de har bäst utbud. www.hair-facestockholm.se/
    Aha, finns de bara i stockholm?
    Nathalie009 skrev 2008-08-20 10:41:56 följande:
    Fluffguf; De här silkesdropparna, ska man använda de före plattning eller efter?
    Före
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!