vattkoppor, igen??
Jag har haft det 2ggr...andra gången värre än första :) inte vanigt men inget farligt heller.
Min mamma sa att ja va speciell som fick d två ggr
Jag har haft det 2ggr...andra gången värre än första :) inte vanigt men inget farligt heller.
Min mamma sa att ja va speciell som fick d två ggr
Hade massa första men värre andra ska d vara :)
Haha...Det skulle du sagt till doktorn som ja hade som liten :) Jo man kan ha det två ggr inte vanligt men funkar perfekt att ha.
Då vet du allt...då borde du veta att d finns fall som går mot strömmen så att säga :)
Kan till lägga att ja lyckats me konst stycket att ha påssjuka 2 ggr oxå ;) Vilket inte heller skulle gå o ha mer än en gång
Ah d verkar ju så ![]()
Haha ah jag är ett levande exempel på att allt man lär sig är inte alltid rätt :)
Ah det är konstigt...Men nu e läget så att JAG hade d 2ggr, inget annat utan just vattenkoppar 2 ggr
Tror vi hade lopp bett andra gången ;-D
Haha
Jag ska ringa min gamla doktor o skälla jag ![]()
Bryr mig inte om dina diagnoser faktiskt...Tror bestämt jag litar på min gamla barnläkare än då :)
Knytets mamma skrev 2008-06-12 14:12:59 följande:
Jag var 6 år första ggr andra rundan 11 år, så inte så väldans liten...Men TS har kanske redan snackat me bvc?
Vissa saker går inte att förklara ens om dom så forskar i hundra år....Nu har d hänt o jag har ärren i min själ som bevisar d, eller ja inte själen utan mer i pannan för ja klia så förbannat
Knytets mamma skrev 2008-06-12 14:32:44 följande:
Gå till vetrinären istället?