vattkoppor, igen??
Det var väl himla märkligt. Tror du för att du är utbildad sett allt??
Jag satt förra helgen och läste igenom min sambos journal från hans uppväxt (NoXigen´s) Och JO mycket riktigt vattkoppar TVÅ GÅNGER!
Det var väl himla märkligt. Tror du för att du är utbildad sett allt??
Jag satt förra helgen och läste igenom min sambos journal från hans uppväxt (NoXigen´s) Och JO mycket riktigt vattkoppar TVÅ GÅNGER!
Jo dessutom föddes du med gluten allergi som på den tiden var fullkomligt OMÖJLIGT!
Absolut inte. Som sagt. I all sin ära med en utbildning men faktum kvarstår. MEN utbildningen har du bara sett typ 10% av vad sjukvården innehåller däribland fall med vattkoppor 2ggr
Ja finns mye som är konstigt man läser, allt är dock inte FAKTA, inte ens från smittskyddsinstitutet.
tror det var bladlöss.. Men går dom går nog inte till anfall på människor i NORMALA fall men man vet ju aldrig. Finns ju en o annan människa som kan råka ut för det ![]()
Eller så var inte era läkare så bra utbildade... Kanske hade dom helt enkelt inte tillgång till internet på den tiden? Kanske inte ens en telefon så dom kunde ringa sjukvårdsrådgiviningen? Hugaligen scary scary....
Vi tar ett praktexempel till. OT visserligen men ett praktexempel som skulle kunna tillhöra "okänd diagnos".
Noxigen hade en LÅNGBENSTUMÖR på bäckenet och här står läkarna och kliar sig i skallen (som dessutom jobbat med detta ett x antal ÅR) och frågar Noxen, "Varför har du den där?"
Fullkomligt ofarlig och inbroskad tack o lov men ff en långbenstumör på ett ställe som absolut inte räknas dit iaf...
Glöm inte fråga läkaren om bebbe får det 2 ggr om det möjligen KAN vara bladlöss ![]()
Känner du dig orolig ska du såklart ringa in och rådfråga
Lycka till hur det än går =)
Johanna 87 skrev 2008-06-12 14:51:58 följande:
Hehe ![]()
På riktigt små och gamla är det viruset inget hit. Vågar inte svara på varför riktigt men vet iaf att det är farligare för minisar och gamla.
Vet inte var "ålders gränsen" går så i have nooo idea ![]()
Sant sant =)
Finnes massa frågetecken kring div. sjukdommar däribland vattisarna ![]()