Funkar caffe latte och grått ihop?
Ja, funkar dessa färger ihop. Mörkgrått alltså.
Har frågat förut men behöver er igen, då jag ska köpa golv nu i juni.
Ja, funkar dessa färger ihop. Mörkgrått alltså.
Har frågat förut men behöver er igen, då jag ska köpa golv nu i juni.
Nej, jag tycker inte det....
Vad tror ni om inlägg 17? Eller ska man ha ekgolv? Violl helst ha mörka golv i alla fall.
Kan säga att alla golv kommer bli snyggare än de jag har nu, huuu! Har en gammal plastmassa som all smuts drar åt sig i. Går aldrig att få helt ren! Bor i hyreslägenhet och har aldrig tänkt på att man får byta golv själv, men vi lägger klickgolv och de går tydligen att ta bort om de skulle gnälla.
Nej jag tycker inte det. Känns som att helhetsintrycket kan bli ganska dassigt. och "caffe latte"-tonen är ju lite åt det röda håller medans grått drar åt det blå hållet = inte bra att blanda. Jag skulle välja en och komplettera med lite krispigt vitt till det beiga S0502-Y är en bra nyans till det! Dessutom går den kombinationen ypperligt att fräscha upp med textiliet i olika färger...
Lycka till! ![]()
Fru annmi skrev 2008-06-14 10:31:06 följande:
Vad tror ni om inlägg 17 och 23? Ursäkta tjatet, är lite otålig.
Om jag får igång kameran kan jag lägga ut bilder på köket lite senare. Kanske är lättare då?
Måste missförstått...med "välja en" menar jag att välja antingen grått eller caffe latte...
Men fattade sen att det va golv du va ute efter? Har du caffe latte-färgen på väggarna?
Nu har jag lagt in bilder, så kom gärna med fler tips!
Fönsterlampan är grå, men den byter jag inte ut, för den är så söt. Då får det skära sig
Mattan är också grå, men den kanske jag inte ens behöver sedan. Ja, så hittar ni en till färg, turkost. En massa färger har jag visst.
Köksdelen med fläkt och sådant går inte göra så mycket åt, är ju en hyreslägenhet. Kan inte ha så flashigt kök då, hihi.
Det blir väl valnötsgolv. Hoppas det passar till bordet i bok.
Jag hittade inga bilder... har du tagit bort dem?
"jag smakade på färgerna med tungan... hmmm. kaffe med gråsten... passar sig inte alls i min gom..."
Citat: Jag supertrött och fnittrig