min man, en toffel-vad göra??
Jag vill att min man ska vara en stark o rakryggad klippa. Trygg i sig själv o stabil. Det gillar jag det är sexigt ....o det är han inte
Han är väldigt snäll, men han är för mycket av en toffel.
Svår att föra diskussioner med för han ger sällan sina egna tankar eller står på sig och är sällan en klippa att luta sig på i stormen om man säger så. jamsar mest med. Inte målmedveten eller drivande på något sätt.
Han är för snäll gör det mesta jag ber om.
För en månad sen svek han mig. Gjorde mig illa inte fysiskt alltså men har gjorde ett över tramp, sexchattade bakom ryggen på mig. o sedan dess är han än mer toffel. ångrar sig.Känns som om han är som en trogen hundvalp mest.
Han har inga direkta egna kompisar kvar utan det är våra gemensamma vänner. Social o öppen ,mot andra, så det är inte det.
Vad kan man göra? Kan han förändras? Vad kan jag göra? Behöver han hitta sig själv, eller (vem han är o vad han vill)? jag vet inte. Hjälp mig, snälla bolla med mig!
Vet inte kanske är det jag själv som bidragit till det genom att styra o ställa för jag är sån i vår relation, men jag har blivit bättre.
Jag känner aldrig att jag måste jobba för att han ska älska mig eller så, (tänka på hur jag är eller ser ut) han bara finns alltid där o älskar mig villkorslöst. visst, det är jätteskönt, men också tråkigt.