Sytråden spinner vidare - Grön rulle
var det nån som hade ungefärliga mått på dagisväskan? är inget proffs o vet inte riktigt hur stora såna väskor ska vara... så man kan hänga över armen o så.
var det nån som hade ungefärliga mått på dagisväskan? är inget proffs o vet inte riktigt hur stora såna väskor ska vara... så man kan hänga över armen o så.
bea - jag hänger här fastän jag knappt syr nåt själv... och gör jag det sker det fortfarande på min mormors gamla maskin som in bästa fall syr rakt, sicksackat och nåt som är lite mittemellan de två.
men det är så kul o surfa runt och se allt fint som alla andra syr.
frågar en tredje gång sen ger jag upp - ingen som har ungefärliga mått hur stor ni sytt er dagisväska så den passar bra över axeln?
jag kör mina rss i mailprogrammet - kör windows live mail och har mina hotmailkonton där i med.
jag använder paypal - mest för att det är smidigast när jag handlat på ebay. brukar betala med kontokort via paypal... men de kanske har bytt rutiner?
payson tar ju betalt för kontokortsbetalningar så jag har inte hoppat på dem. synd man inte kan betala traderafakturan med paypal i stället.
det där regnbågstyget jag sett nu på några olika ställen. är det nåt som finns fortfarande att köpa?
kollade lite men hittade det inte - nån som vet vad det heter/artikelnummer?
car - detta du menar?
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90119410
gillar själv det längst upp till vänster men lär väl dröja tills man kommer till ikea nästa gång... var längesen nu..