Sytråden spinner vidare - Grön rulle

oj så mycket ni har skrivit sedan jag kikade in igår... läser i kapp i natt på jobbet om tid finnes.
Kom till att tänka på en sak när jag var i Danmark idag. En bra tygaffär är ju faktiskt stof 2000 ( www.stof2000.dk ) den påminner om stof o stil (som också är danskt) både tygmässigt o prismässigt men de har inte samma sotiment rakt av. Finns flera butiker i Köpenhamn, Helsingör o på många andra platser i Danmark + webshop. Jag handlade inte så mycket där idag, men det berodde på att barnen inte var så sugna på att vara där inne
Kollade lite snabbt i nya katalogen o såg att de har polarfleece med hjärtan på i 4 olika färger, bla lime/brun o fuxia/orange. Den ska jag titta närmare på vid nästa besök! Kostade typ 59 danska kr/m.
kollar runt lite på nätet nu när jag har lite dötid på jobbet, symässa i Malmö 27-29/3 nästa år det låter lockande
Ska köpa tiny tyg (Karin Mannerstål) och sy lite till barnrummen, är det samma priser överallt som tex på barnyger.se ?
glömde skriva att det är tiny busungar.
Gillar även mairos elefanter, men det brukar också vara ganskla dyrt...
Beställt lite fr e-slöjd nu. Är inne o kikar lite på mg tyger har de bra trikå? Blev sugen på att köpa lite randigt bla den blå/gröna på sid 1 bland randig trikå.