Inlägg från: lilllinda |Visa alla inlägg
  • lilllinda

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

tyvärr har jag ingen aning om vilken grön det är men ärligt talat så köper jag oavsett vilken grön det är Flört Tycker elefanterna är såååå fina!

• lilllinda
    Cirrus skrev 2008-07-29 13:58:54 följande:
    Du har så rätt Har du sytt något av det ännu?
    nä jag inväntar min nya symaskin som kommer vilken dag som helst Glad
  • lilllinda

Fick förresten mitt paket från tygpyssling idag, beställde i söndags så det var snabb leverans! Första gången jag beställt där, så nöjd! Köpte turkos velour o div andra turkosa tyger. Så härligt paket att öppna!

• lilllinda
    Mari78 m pojktriss skrev 2008-07-31 15:55:52 följande:
    Puh!Nu är mitt sömnadsmaraton avslutat *skratt*. Nu skall jag ägna tre dagar bara åt barnen och då passar vi på att åka till svärmor. 55 plagg har jag lyckats ro hem på 5 dagar. Jo, det är helt galet jag vet . Men oavsett man tror det eller inte så HAR jag hunnit med annat också. Kanske lite lite sömn bara Skall blogga om det sista ikväll när grynen är kojade!
    wow så fina kläder!!
  • lilllinda
    PajaS skrev 2008-08-07 12:42:39 följande:
    Har någon här provat en kantbandspressarfot till en "vanlig" maskin? Hur tycker ni det fungerar? Jag har en Husqarna emerald 183.
    Ser att du har en sådan symaskin som jag precis fått hem. Är du nöjd med den? Hittils är jag supernöjd, inte hunnit sy så mycket på den än ngn tröja, byxor o klänningar Men den verkar toppen!
  • lilllinda
    Gekko skrev 2008-08-07 13:50:21 följande:
    Hmmm, jag är nog lite skadad... Håller på att slå in en present till en ettåring och märker plötsligt att jag håller på att mönsterpassa de glesa små prickarna på pappret! Min sambo frågar torrt om jag även tänkt fålla kanterna innan jag tejpar!
    Hahaha du är syskadad Flört
  • lilllinda
    LumLumLum skrev 2008-08-07 15:40:27 följande:
    Haha, jag är också rätt skadad av den här tråden. Drömde häromnatten om det där Ikeatyget det pratades om här i tråden, med landskapsmoiv. De var en tjej här i tråden som köpte upp alla bitar sådant hon kunde få tag i. Och alla var jätearga på henne för hon sydde inget av det. Hon rev dom till mattrasor och stickade av dom. Kanske är tur att jag inte vet vem det var.
    Förlåt om det är en tjatig fråga... har inte läst allt de senaste v om det pratats om den nyligen... Men finns det något landskaps tyg på ikea? Hur ser det ut, namn o pris?
  • lilllinda
    Stratus skrev 2008-08-07 17:52:20 följande:
    Nej, det fanns på 70-talet, det dyker upp ibland på Tradera. Jag har ingen bild på det här och nu tyvärr, någon annan kanske har.
    Aha då är jag med Generad jag blev lite rädd att jag hade missat ngt nu...
  • lilllinda
    Tyras föräldrar skrev 2008-08-07 19:58:31 följande:
    googla på "ikea skillingaryd" så får du upp det.schysst dröm!
    aha det känner jag ju igen väldigt väl!
  • lilllinda
    O aimeN N skrev 2008-08-08 20:02:23 följande:
    Ihh jag klättrar på väggarna just nu, jag har massor med syprojekt men ingen symaskin. Vart kan man få tag på en BRA symaskin för en billig peng och som inte ligger 50 mil från gotland?? Postorder går bra, men den måste ännu vara billig. Gärna begagnad de gör inget.. Finns de ingen somm säljer begagnade maskiner affär eller postorder?
    jag beställde nyligen från nätet danskt företag med svensk sida, kommer bara inte ihåg adressen o är på jobbet nu.... Leverans på 4 dagar inkl helg frakten kostade 99 kr o symaskinen var 2600 kr billigare hos dem. Återkommer i morgon em med adress
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle