Sytråden spinner vidare - Grön rulle
Leta efter en modell, som du gillar, sa kanske kan jag beskriva hur man gor en - beror pa hur bra bild du har att visa pa den. Du far garna inboxa mig da det ar latt for mig att missa inlagg i den har traden.

Vet inte vart man kan hitta sa stadigt padding, men du kan alltid lagga ett extra lager tyg i midjebaltet och forstarka alla tygdelarna med vlieselin/klistertyg/mellanlagg. Det finns en sort, som jag inte kommer ihag namnet pa, men det ar valdigt styvt och anvands for det mesta for hattar, vaskor och ibland kragar.
Ok, klamde precis pa midjebandet pa min Ergo sele och det kanns visst, som om materialet i midjebaltet liknar det i liggunderlag och var ca.7mm tjockt. Om du har extra tyg (och extra pengar ), kanske det ar vart att experimentera med liggunderlaget med? Det materialet anvands aven i traningsmattor och lekmattor - kanske kan du hitta ratt tjocklek i dem?
klumpi:Forsoker forestalla mig vilken modell av vaska, som du syr. Om det ar nagot at "messenger bag" hallet, kanske du har anvandning for denna beskrivning:
Sy fast locket i yttertyget. Vand yttertyget pa vaskan sa att utsidan ligger utat (som den kommer vara, nar den ar fardig). Vand fodret med utsidan inat. Lagg yttertygsvaskan i fodervaskan och sy runt overkanten. Kom ihag att lamna en bit oppen nagonstans, sa du kan vanda utsidan utat. Sy igen oppningen for hand eller sy en stickning genom bada lagren langs overkanten.