Sytråden spinner vidare - Grön rulle
jag har uppdaterat med kaninisar i olika färgkombos =) nu ska jag snart ge mej på o göra lit enyföddhets set, två kusinbarn har kommit till världen =)
jag har uppdaterat med kaninisar i olika färgkombos =) nu ska jag snart ge mej på o göra lit enyföddhets set, två kusinbarn har kommit till världen =)
gud va mycket fint det sys i elefanttyget nu då =) mina ligger så fint i en påse dä ro väntar på att bli hämtade så finnsinet i min ägo än, så jag har sytt lite i kanintyget så länge... ett par fina set till nyfödda kusinbarn, alltid kul o sy till så små knoddar då mina twins numera drar stl 86 !!!
finns att beskåda i bloggen.
inte så mycket sytt nu över semestern men har iaf uppdaterat bloggen med ett varsitt set med tryckt igelkott på till tvillingarna =)
nu blir det nog till o spåna på nått mössmönster då det blåser kallt och är endast 11 grader här hos mina föräldrar där jag just nu befinner mej o mina mössmönster är hemma, men imorrn då det ä marken kan det nog behövas en mössa....
variation i vädret om man säger så =) för 3 dagar sen var det stekande hett o idag kallt som satan =)
hur mycket mindre i procent bör man göra en mössa mot vad huvudmåttet är? min grabb har växt en hel del om huvudet så gamla måttet stämmer ju inte alls! TIPS!!??? snälla
första helt klart, enligt mej då =)
Sandra G skrev 2008-08-10 14:33:04 följande:
Sandra G skrev 2008-08-10 14:58:21 följande:
Mimmi 71 skrev 2008-08-10 17:41:13 följande:
Sandra G skrev 2008-08-12 14:48:14 följande:
snälla ni här inne.... HUR vändsyr man en jacka utan att det blir en tvungströja totalt!!! =)
jag vill alltså fodra en jacka med fleece. hur gör jag, får inte till de. snälla nån hjälp mej
en fråga bara den nya S&S katalogen, den finns inet på hemsidan än va?? finns ju bara hemtextil o nån julkatalog o sen den gamla stora.... lr har jag misstagit mej helt.
måste man beställa den nya lr får man hem den om man beställt tidigare av dom??