• Busis

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Småkottarna: Ja jag undrar också över de lapparna, jag har bara namnlappar sådan som man syr fast, skulle vilja ha lappar med snöre också men vet inte riktigt hur jag ska göra.
    Hoppas vi får svar

• Busis

Tyg Tigern: Ja lite tjockare papperslappar som tags med snöre där det står designnamn som man kan sätta fast med tillexempel en liten säkerhetsnål på plagget eller liknande.

• Busis

Tyg Tigern: JA! Det kan man sätta sig ner och pilla ihop, scrappar också när andan faller på.

Ska kolla på visa print också för säkerhetsskull

• Busis

Någon som har någon bra mönstersida eller mönster på muddbyxor till vuxna stl: M-L? Nån som sytt sett par sådana?

• Busis

yrväder: Okej , får ta och sätta mig och skissa upp ett mönster, är inte så bra på att rita eget mönster men ett par vuxenmuddisar är väll inte så svårt? Nått man ska tänka på när man ritar mönstret?

• Busis

yrväder: Okej tack, det ska jag tänka på. Ska sy ett par till min mamma som ville ha ett par mjukisar att gå omkring med hemma och muddisar är så himla fint

• Busis

080827: Vad taskingt, även om det är kopplat till ditt märke så får man väll heta vad man vill eller är de rädda för att man ska göra reklam för sin verksamhet.....fattar inte. Va konstigt.

• Busis

Någon här som beställt från trollunge.com? Får man med mönstret på kläderna eller bara de färdigklippta delarna?

Lines Underbarn: Helt underbara byxor , blev så inspirerad att sy en hög till mina barn. Ska leta efter ett bra mönster. Vilka härliga färger på tyg du fått tag i.

• Busis

Lines underbarn: Okej tack ska du ha , nu ska här shoppas tyger ,ska kolla på Ottobre också.

• Busis

Pejgan: Okej då får jag rita av då beställde några ottobre tidningar också, det ska nog gå bra.
    Har varit scraptokig förut men har blivit helt såld på detta med att sy så nu syr jag varvat med album sidor till mina tjejer

• Busis

Hej på er. Vad är det för skilnad på velour och stretchvelour? Fick hem stoff och stil tidningen och i den finns massor av stretchvelour.

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle