-
Det med elefanter hittade jag i usa jag har ju turen att jag kan handla av olika grossister o då blir ju utbudet lite mer.Tygtiiger skrev 2008-07-21 18:43:46 följande:AMDA: VAR hittade du det! ?! Och var kan man köpa trikå med fina mönster på nätet? Jag älskar att sy men det är ju så svårt att hitta just snygga trikåer i schysst kvalitet!
-
Jag har rockat tyger nu hihi
Kommer antagligen att sälja en del via tradera sen men jag kan inboxa dig när det är dagsTygtiiger skrev 2008-07-21 19:15:23 följande:Hm. Och du vill inte tjäna en hacka på att sälja vidare trikå med kul mönster? -
Japp skriver det i kom ihåg listanTeDrickaren skrev 2008-07-21 19:46:41 följande:ME TOOO!!!!!!!
-
Ring till jofotex! Jag gjorde så och de skickade 1,5m elefant tyg så jag hade det dan efter inte blev det dyrt heller då jag fick 10% rabatt o de gick som vanligt porto på 45krTeDrickaren skrev 2008-07-28 11:59:10 följande:Någon som har köpt det gula elefanttyget i flerar m och skulle kunna tänka sig att dela med sig av 1m alt 1,5m?? Hör av er till mig, tack!!
-
Nu har jag rockat elefanter för första gången
-
Snacka om att brevbäraren är eftertraktad här hemma varje morron så springer jag ut för att se om tygerna från usa har kommit och idag beställde jag fler trådar från usa hihi
Vet att ni disskuterade tvillingnålar för ett tag sen... där jag beställer mina sytrådar o broderitrådar har de tvilling nål från 2.0 till 4.0 -
Lines underbarn skrev 2008-07-29 12:24:12 följande:
Vilken webshop beställer du från?jag beställer från usa www.threadart.com suveräna grejjer o inte farligt dyrt heller -
Har beslutsångest snälla hjälp mig...problemet jag har jag rockat om
-
-
Lite fråga till er som varit på jofotex...
Är det någon som vet om de har fler roliga mönster på bomullstrikå/jersey/interlock?
Vad har de för färger på smalrandig manchester?? finns det nån med mönster??
Hur är det med stretch frotte har de nån mönstrad sån??
Har ingen möjlihet att köra dit då jag har ca 25mil dit så jag tänkte ringa o köpa det via telefon så som jag gjorde med elefanterna men skulle som sgat vilja ha lite annat med ju