Inlägg från: HugOlle |Visa alla inlägg
  • HugOlle

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Cirrus skrev 2008-07-04 22:29:37 följande:
    Härligt! Men du vet att tyget är brunt?
    Vad menar du nu (orolig!) Är det inte brun bakgrund, gul bakgrund o röd bakgrund att välja på¨??? O sen vita o svarta elefanter på??
  • HugOlle
    miniliten skrev 2008-07-04 22:43:58 följande:
    det är väl bara vita elefanter på alla dom bakgrunderna du nämnde lr?? ser o har jag fattat fel kanske  =)
    Jag menar vita elefanter med svart kontur.
  • HugOlle
    Cirrus skrev 2008-07-04 22:58:00 följande:
    Jo det var den bruna bakgrunden jag syftade på, du hade skrivit svart fast det kanske hade med interlocken att göra
    Aha... Ja det var den enfärgade interlocken jag syftade på o sen 2 m av varje färg (röd, gul, brun) av elefanttyget...
  • HugOlle

Mari78 m pojktriss skrev 2008-07-05 00:38:23 följande:

Ganska precis i mitten av september är det dags Fast partajet blir efter att jag verkligen har fyllt, men bara sisådär fyra dagar så det blir nog bra! Ser faktiskt fram emot det även om jag hävdar att jag aldrig blir äldre än 25
    Det fanns tyvärr varken gul eller brun interlock...snyft...
  • HugOlle

Tyras föräldrar skrev 2008-07-05 14:23:46 följande:

hon skrev i något inlägg att hon använde ett separat program. Fråga henne HOn uppdaterar ju tokofta.
    Jag fråghade men ahr inte fått svar...
  • HugOlle

yrväder
    Tack för länken til kokalal. Tyckte nästan tyget var finare utan svart kontur. Blev tvungen att ta en meter till av det gula samt 1 meter gul velour nu också bara för det...

• HugOlle
    mian71 skrev 2008-07-05 15:08:40 följande:
    Nu finns det en elefant-tshirt i galleriet. Liten älskar den och går runt och klappar sig på magen. Nästa blir nog röd, tror jag. Eller gul med röda muddar? Närmast på tur står dock en nessesär, vår gäst har en som nästan faller i bitar.
    Hur hittar man till din blogg. Inboxa om nödvändigt!
  • HugOlle
    mian71 skrev 2008-07-05 23:14:10 följande:
    Jag har väl inte riktigt skyltat med den, eftersom jag tycker att de flesta andra är bra mycket bättre på att sy än vad jag är, utan lagt lite bilder i galleriet här på FL istället. Lite lagom dåligt självförtroende där alltså Men eftersom jag inte säljer något så får jag ju länka till den här i alla fall. lillego.wordpress.com/ Och det läses Lille-Go, inte Lill-Ego på tal om det bristande självförtroendet...
    Vad du snackar du e ju skitduktig!!
  • HugOlle
    Pillan81 skrev 2008-07-06 22:26:47 följande:
    Ingen som råkar ha 1 m tandtyg (det bruna till övers) som ni vill sälja eller byta kan ni väl inboxa mig.
    Gästbokade dig... Har tyg över...
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle