Inlägg från: Lines underbarn |Visa alla inlägg
  • Lines underbarn

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Humleblomstern skrev 2008-08-13 21:11:45 följande:
    Så! Nu är äntligen waldorfdockan som jag har sytt till min lillkille klar. Den första kommentar som min sambo fällde var "Oj vad lik Johnny Rotten han är", så dockans namn blev bara givet... Den som är nyfiken får gärna titta in i mitt galleri.
    Vad söt den var! Och så fina saker du syr! Det var en riktig liten Johnny! Var hittar man mönster och material till en sån docka?
  • Lines underbarn

Jag har en fråga! Hur får man tiden att räcka till när man jobbar 75% och har familj med två små kids och ett stooort intresse av att sy och dessutom ett behov av ca 7-8 timmars sömn varje natt???? Någon som har ett par timmar över som jag kan få???

• Lines underbarn

Tas tacksamt emot! 1,5 års mammaledighet är slut nu och jag tycker så synd om mig själv.... Jag har haft det sååååå skönt! Fattar inte hur man gör för att räcka till.

• Lines underbarn
    Cirrus skrev 2008-08-20 21:41:11 följande:
    Lines underbarn skrev 2008-08-20 21:30:22 följande:
    Du kan låna några av mina Skämt åsido..Jag vill också ha åtminstone sju timmars sömn till mitt heltidsjobb, två barn och ett husbygge Man syr så gott man kan!
    Tack! Du verkar ju ha några över! Jag får väl börja ta det lite lugnt helt enkelt, som Yrväder skrev. Lite i sänder.
  • Lines underbarn
    Tygtiiger skrev 2008-08-20 23:50:47 följande:
    Lines underbarn skrev 2008-08-20 21:30:22 följande:
    Skippa städningen och köp hämtmat
    ´
    Bra idé!
  • Lines underbarn
    mortillsju skrev 2008-08-21 00:33:42 följande:
    Ni som ser färg (man gör ju det när man syr själv) Vad tycker ni om kombinationen rosa och orange till en tjej? Tänker på den oranga och rosa velour som neanobelle har.....
    Läckert!
  • Lines underbarn

Varför hålla på och peta i ett forum som fungerar så utomordentligt bra och där alla är glada och nöjda... det fattar inte jag...

• Lines underbarn

Ääääntligen har jag hunnit med att sy något igen! OCH hunnit med att kolla läget lite här inne! Jag har sytt en miniksötväska, kolla gärna om ni har lust!

underbarn-underbarn.blogspot.com

• Lines underbarn
    Småkottarna skrev 2008-08-31 12:45:57 följande:
    Lines underbarn skrev 2008-08-31 12:25:48 följande:
    Verkligen jättefina dina miniskötväskor!Sätter du fast dom på styret med kardborre eller?
    Tack! De sitter fast med en tryckknapp, Pryms.
  • Lines underbarn
    Tygtiiger skrev 2008-08-31 13:28:00 följande:
    Lines underbarn skrev 2008-08-31 12:25:48 följande:
    Väldigt väldigt läckra skötväskor! Sådana ska jag sy nästa gång någon kompis får barn.
    Tack! Vad glad jag blir!
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle