Mimmi 71 skrev 2008-08-11 16:52:15 följande:
Hmm, den här sidan är totalt livsfarlig för plånboken. Nu har jag skrivit upp skärmatta (har en men e pytteliten), rullkniv och linjal (har en men efter en omgång med aceton för att få bort OH-pennans märke finns det inga mått kvar ) på min lista över vad som skall följa med på nästa beställning hos S&S. Det står redan blå, svart och vit mudd på den så det är kanske dags att skicka iväg den snart skall dock försöka hejda mig till den nya katalogen kommer.Kan inte ni alla hjälpa mig att hålla tummarna dessutom. Fick min faktura från namnbanden idag och leveransdatum var 080901 , men jag måste/vill ha dem innan marknaden den 30:e aug. Shit, shit, shit varför kan man inte göra sådant här i tid . Mina gamla lappar räcker inte och vad skall jag använda istället om de nya inte hinner komma. Förslag någon? Känner att jag behöver ha en reservplan.
Har du inte fått den nya katalogen än?? Den fick jag för 2 veckor sen både vanlig och hemtextil katalogen.
Vet att nån köpte transfer papper till skrivaren sen strök de på detta på vanligt bomulls band som de sydde på sina saker det ska tydligen funka bra.