Sytråden spinner vidare - Grön rulle
ni som har namnlappar på era kläder (märkes), vad har ni för färg?
Har beslutsångest då jag jag vill att lapparna går ihop med alla färger, utan att kännas för tråkiga
ni som har namnlappar på era kläder (märkes), vad har ni för färg?
Har beslutsångest då jag jag vill att lapparna går ihop med alla färger, utan att kännas för tråkiga
Har gjort en liten tråd som jag hoppas många tittar in i och fyller på. Ska ta och mäta mina barn nu
min blogg uppdaterad. Har inte samma tempo som vissa av er vid symaskinen, men ändå
Ska sy en klänning i stil med förklädesklänning, fast man fäster med knappar istället för hängslen (hänger ni med?)
har olika tyger - både tunnare bomullstyg och kraftigare.
Hade tänkt att kanta med snedslå på klänningarna, men blir lite tveksam om det blir bra på de tunnare tygerna. hur skulle ni gjort?
Någon som har mönster på singoallablus?
ni som säljer - har ni alltid hittat på mönstret själv, eller hur har ni gjort med annan tillverkare?
Vad man än tänker sy är det ju i princip alltid någon annan upphovsmakare. Även om man syr med samma mönster blir ju inte resultatet detsamma pga olika tyger eller lite förändringar i mönstret.
Hur ser ni på detta, och sätter ni ändå er namnlapp på?
Inboxa gärna då jag inte vet om det är lämpligt att diskutera "egna fall" - detta var bara en allmän fråga