• solstrålen80

emmaljunga scooter tråden del 8

här samlas vi och pratar om emmaljunga scootervagnen + annnat

här är man snäll mot varanndra

ha så kul här.......

alla är välkommna!

tidigare trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m25047755.html

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27998838.html

-----------------------

bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30798241.html

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33640056.html (när den gammla slutar gälla kan man ta denna...)

---------------------------

emmaljungas hemsida:

www.emmaljunga.se/start.asp&country=SE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-15 17:33
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m36282045.html

kom hitt alla nu drar vi hit o fortsätter

• Svar på tråden emmaljunga scooter tråden del 8
  • Pochahontas

Nu har jag lagt in en bild på vår nya vagn i bildtråden. Fast den verkar ju inte vara så aktiv, så jag lägger in bilden här också. Hoppas det är ok.

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
  • solstrålen80

helt ok...den e fin vill oxå ha en sån

• jellona0507
    Pochahontas skrev 2008-08-02 12:58:34 följande:
    Nu har jag lagt in en bild på vår nya vagn i bildtråden. Fast den verkar ju inte vara så aktiv, så jag lägger in bilden här också. Hoppas det är ok.
    Jäklar vad snygg den var! Hur många såna exemplar har emmaljunga tillverkat? Garanterat inte många som knatar runt med samma färg!
  • BabyEm

när den kom tyckte jag inte om den o gillar den inte på hemsidan men i verkligheten (din bild) var den mycket finare. riktigt fin faktiskt.

• Telus

Min dotter är 6 månader och jag funderar på att sälja min emmaljunga duo edge och köpa en scooter. Kommer jag ångra mig, snälla hjälp!

• WilmersMamma
    Telus skrev 2008-08-02 22:46:14 följande:
    Min dotter är 6 månader och jag funderar på att sälja min emmaljunga duo edge och köpa en scooter. Kommer jag ångra mig, snälla hjälp!
    Jag tycker personligen att det är lite tidigt att vända sitt barn framåt. Jagg hade nog valt en framåtvänd vagn till våren istället. Vars i Sverige bor ni? Men prova ha din edge framåtvänd först å se hur hon reagerar osv.. men det kanske du redan har gjort? Lycka till iaf!
  • Hägris
    Svar på #121
    jäklar va fin den var *aviiiiis*
    Men SUUUUUUUG!
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Vänta till våren istället. Så slipper du ha henne framåt i den kalla vintern som snart är här. Edgen är en perfekt vintervagn

• BabyEm
    jag började m endast scootern när min dotter va 6 mån. det gick kanon. hon ville inte sitta bakåtvänt. men det är ju olika från barn till barn så prova dig fram som sagt.
Svar på tråden emmaljunga scooter tråden del 8