• solstrålen80

emmaljunga scooter tråden del 8

här samlas vi och pratar om emmaljunga scootervagnen + annnat

här är man snäll mot varanndra

ha så kul här.......

alla är välkommna!

tidigare trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m25047755.html

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27998838.html

-----------------------

bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30798241.html

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33640056.html (när den gammla slutar gälla kan man ta denna...)

---------------------------

emmaljungas hemsida:

www.emmaljunga.se/start.asp&country=SE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-15 17:33
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m36282045.html

kom hitt alla nu drar vi hit o fortsätter

• Svar på tråden emmaljunga scooter tråden del 8
  • solstrålen80

ja ska sälja en av mina vagnar

twin ceroxen.....de e svårt men men...måste ge mig o få lite utrymme här hemma....snyft ........

• solstrålen80

min twin cerox kan du ju ta ...den har större korg under

WilmersMamma skrev 2008-07-28 11:39:10 följande:
    fan vad beslutsångest jag har!! vi ska kanske flytta närmare stan och mest gå och handla.. Funderar på att byta bort scootern till en emmaljunga classic eller liknande modell med större varukorg och bara ha en liten softy eller sitty till.. istället för scootern som är som en mellanvagn men den är ju så jäkla bra ksulle bara varit större korg under :/
  • WilmersMamma
    solstrålen80 skrev 2008-07-28 11:44:28 följande:
    min twin cerox kan du ju ta ...den har större korg under
    haha
    att mam kan ha sån ångest över vagnar vill verkligen ha typ en sitty för jag tycker den är så fiont å nu har dom erbjudande där jag köpte scootern, sitty med ratt å suflett för 1495,- men ja kan ju inte ha den och scootern för då blire ju som ingen poäng med det hela att ha stor varukorg.. hmm svårt.. plus att sambon är 195 så han kan ju typ inte köra sittn men han kör ju inte vagn så ofta hellr hmm.., kanske e softyns styre bättre? har iaf mailat på en emmaljunga combi typ..
  • solstrålen80

ja vagnar ger en sömnproblem

WilmersMamma skrev 2008-07-28 11:55:25 följande:
    haha att mam kan ha sån ångest över vagnar vill verkligen ha typ en sitty för jag tycker den är så fiont å nu har dom erbjudande där jag köpte scootern, sitty med ratt å suflett för 1495,- men ja kan ju inte ha den och scootern för då blire ju som ingen poäng med det hela att ha stor varukorg.. hmm svårt.. plus att sambon är 195 så han kan ju typ inte köra sittn men han kör ju inte vagn så ofta hellr hmm.., kanske e softyns styre bättre? har iaf mailat på en emmaljunga combi typ..
  • WilmersMamma

nu har jag iaf bestämt mig för att behålla sootern då jag inte klarar av att sälja den sen har jag ju en äldre emmaljunga ifall man riktigt ska storhandla och är för snål för att ta bilen haha.. Men jag ska köpa en sitty också då erbjudandet var så jäkla bra!! även om man inte använder den så mkt i början så äre endå värt!

• WilmersMamma

men just de, vilken färg ska jag välja på sittyn???
    turko e ju fin men jag har ju bright blue på scootern så att de räcker med en i denfärgen de står mellan svart, brun och mellangrå.. vilken e snyggast?

• Hägris
    WilmersMamma skrev 2008-07-28 12:49:08 följande:
    men just de, vilken färg ska jag välja på sittyn???turko e ju fin men jag har ju bright blue på scootern så att de räcker med en i denfärgen de står mellan svart, brun och mellangrå.. vilken e snyggast?
    Den bruna.. helsvart blir lite trist och jag gillar inte grått Cool   fuxia var skiiiitfin men det vill du kanske inte ha till en kille...
    Men SUUUUUUUG!
  • WilmersMamma
    Hägris skrev 2008-07-28 16:02:12 följande:
    Den bruna.. helsvart blir lite trist och jag gillar inte grått    fuxia var skiiiitfin men det vill du kanske inte ha till en kille...
    ja den var verkligen snygg! näe precis men annars hade jag nog valt den tror endå de b lir den gråa.. hihi..
  • BabyEm
    WilmersMamma skrev 2008-07-28 12:49:08 följande:
    men just de, vilken färg ska jag välja på sittyn???turko e ju fin men jag har ju bright blue på scootern så att de räcker med en i denfärgen de står mellan svart, brun och mellangrå.. vilken e snyggast?
    jag skulle välja den svarta. ska själv kanske köpa en svart race
  • WilmersMamma
    BabyEm skrev 2008-07-28 18:03:26 följande:
    jag skulle välja den svarta. ska själv kanske köpa en svart race
    Ja den svarta såg som härlig ut! Att den är helsvart då.. för jag hade ju en brun cango friend vagn elelr den var brun/beige.. å jag blev less på den faktiskt! med en svart kan man ju han något annat roligt i den.. men nu blir det ju svart suflett å ratt till så då kan de ju va fint om den e lite grå också faktiskt.. hmm får fundera
Svar på tråden emmaljunga scooter tråden del 8