• Annapanna1975

    Har du Fibromyalgi eller liknande Diagnos?

    Här fortsätter tråden för oss som hängt i "Har du Fibromyalgi eller liknande Diagnos?" tidigare och självklart är nya bekantskaper välkomna!

  • Svar på tråden Har du Fibromyalgi eller liknande Diagnos?
  • Milkina cerka

    brumme lisa skrev 2008-06-17 10:22:36 följande:


    Tack för inbjudan!
    Instämmer:o)
  • Annapanna1975

    Jag är ambivalent! Värken blir bara värre och värre, jag borde öka dosen smärtstillande (det blir värre när jag minskar den) men eftersom vi försöker få barn och tabletterna kan ställa till det, så väntar jag så länge jag kan...

  • godis72

    instämmer..kul att bli ihågkommen..=)

    har idagarna testat en ny läkare....öhhhh jag var ju då "bara"psykiskt sjuk...........fick allaf hela 20st citadon....
    mhhh men det kanske det man är..?? inbillar mig alltihop.. yea right, you whish...sa sjukdomen ifrån hell........

  • TuvaLi

    Hej, alltså jag bara MÅSTE få dela med mig av dagen absolut roligaste!!! Medan jag var på valpkurs i kväll kom min syster o min mamma förbi o hälsade på Chrille å Isaac.

    Min mamma är lite speciell, haha fast på ett ofta roligt sätt... Till saken hör är att hon bytt sin Ford Fiesta årsmodell 00 mot en sprillans ny 08:a och hon vill komma å visa upp bilen för Chrille (min man)...

    Hör här:


    idag när vi skulle fara från er " hör du va tyst den går (bilen)?" "jamen mamma du har ju inte startat den än" "va!? jomen d har jag ju..oj så tyst den går" åsså skulle hon backa ut men d gick liksom inte...för hon hade glömt starta :D


  • TuvaLi

    det var alltså min syster som delade med sig av dialogen som de förde i bilen haha!!

Svar på tråden Har du Fibromyalgi eller liknande Diagnos?