• salvavinnie

First wheels City twin...?

Japp, ytterligare en syskonvagnfråga... Någon som erfarenhet av denna vagn?

www.firstwheels.nl/sv/city_twin/

Tycker det verkar toppen att man kan välja vilket håll barnen ska sitta år... Kommer att ha en nyfödd och en 2,5-åring så syskonvagn behövs helt klart. Tips?

• Svar på tråden First wheels City twin...?
  • Emmajohanss0n
    solen13 skrev 2008-06-27 12:09:47 följande:
    Jag som började ångra mitt köp av baby travel syskonvagn, tills jag läste att man ine kan köpa city twin längre. Det verkar ju verkligen som en kanon vagn i alla fall, undra varför de slutas tillverka den eller om det kommer någon ersättare.
    Håller med dig. Började ångra mitt köp av baby trevel också men om det är sant att dom slutat med city twin så ångrar jag mig absolut inte. Vore bara skönt att kunna ha dom åt olika håll
    Idun 2006 - Pysen 2008
  • Queen Of Darkness

Kolla på blocket!Jag köpte en röd syskonvagn begagnad på blocket (utan liggdel) och mejlade babyland i hopp om att dem kanske hade liggdelar kvar. väntar hem en i aqua (inte fint till rött men det viktigaste är ju att jag har en liggdel!)

oftast säljs syskonvagnen med liggdel på blocket!

• salvavinnie

Näääää, vad trist... Tyckte också den verkade toppen. Sa de varför den har utgått????

• februari tjej

Nej jag fick faktiskt ingen klarhet i varför den har utgått...men det får väl bli en så snajsig kombination som rött och limegrönt och sen hoppas på att den håller för det lär väl bli jättesvårt med reservdelar. Nej, det sades inget om detta när vi köpte vagnen...men vi har ju alternativet att lämna tillbaka den om vi vill...men vi kör nog på en ultraful färgkombination och behåller åket.

• Emmajohanss0n

Jag skulle nog vilja ha klara svar på varför den utgått och om det är pga att den inte är så bra den verkar skulle jag lämnat tillbaka den på en gång..

Men jag hoppas den funkar bra. Så ni slipper krångel sen.

Idun 2006 - Pysen 2008
  • Queen Of Darkness

När jag mejlade dem för ett tag sen fick jag till svar att dem skulle få in en ny modell syskonvagn och därför skulle firstwheels utgå och inte komma tillbaka.

• Cazi

"den här vagnen vill jag ha!" var det första jag tänkte när jag läste alla finesser. man kan ha barnen mot sig/ från sig/ en åt vardera håll, det låter ju jättebra! men när jag försökte höra mig för av folk som har den fick jag känslan av att det var ganska dålig kvalité och att den var plastig. så det blev en UJ duo istället.

• pojkgalen

Vad kostar denna vagn?

Min älskling Matilda
  • februari tjej

Vet ni vad - jag lämnade tillbaka vagnen igår. Tänkte på det där som någon trådskrivare sa att det kanske blir problem om/när vagnen skulle gå sönder. Kändes lika bra...så nu är jag tbx på ruta ett. Vad sägs om en Brio double wave...?

• Weklund

mailade babyland ang vagnen o fick detta svar

Hej xxx
    Tack för ditt mail!
    Det stämmer att vagnarna skall utgå och det är inte för att dom är dåliga eller att vi inte är nöjda med försäljningen utan att leverantören Milk Design har kommit med en nyhet. Vi jobbar hela tiden med att uppdatera våra sortiment med det bästa och nyaste på marknaden och därför så kommer tyvärr First Wheels att utgå och ett nytt märke från Milk Design och komma in i våra butiker. Mer info kommer att finnas på vår hemsida och katalog.
    Bästa Hälsningar
    xxx xxxx
    Babyland HK
    (¯`°?.¸ ♥ Åker man V8 behövs ingen stereo ♥ ¸.?°´¯)
  • salvavinnie

Hm, var inne på Milk designs hemsida och de har ju två märken, dels Firstwheels och sen ett som heter Joolz, men det senare har inga syskonvagnar (på hemsidan iallfall) så det är ju trist om Babyland ersätter city twin med en singelvagn... Ja ja, man får väl kolla runt, har ju typ 7 månader på mig tills det är aktuellt...

Svar på tråden First wheels City twin...?