• Min son å ja

Suger du kuk??

Haha.. Jag har äntligen tagit mig över den skräcken att suga.. Har tvärvägrat förut.. å Ja tycker det va ok faktiskt.. Sålänge den e tvättad så.. Räcka ut tungan

♥♥Mamma till Liam 05-08-05!! Pyre i magen BF 31:e Okt ♥♥
  • Svar på tråden Suger du kuk??
  • Min son å ja
    Valkyriah skrev 2008-06-19 17:53:02 följande:
    Härligt! Nu kan jag dock inte låta bli att det ser liiite konstigt ut att skriva om kuksugningar och sprut och samtidigt se en liten söt pojke som avatar
    De kanske.. men de e min 33 åriga sambo ja menar naturligtvis.. Å hur andra tänker kan inte jag hjälpa..
  • Valkyriah
    Min son å ja skrev 2008-06-19 18:17:08 följande:
    De kanske.. men de e min 33 åriga sambo ja menar naturligtvis.. Å hur andra tänker kan inte jag hjälpa..
    Syftade snarade på att det ser något udda ut att höra orden som kommer ur din mun medans du har en bild på ditt barn.
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Anonym (m)

Nä, det gör jag inte. Tycker verkligen inte om det.

• Min son å ja
    Valkyriah skrev 2008-06-19 18:23:35 följande:
    Syftade snarade på att det ser något udda ut att höra orden som kommer ur din mun medans du har en bild på ditt barn.
    Ska ja skriva "Suger du snopp"?
  • FruStolpe

NEJ! Det gör jag inte.. Men det är säkert det enda jag inte gör så...

• Valkyriah
    Min son å ja skrev 2008-06-19 18:51:09 följande:
    Ska ja skriva "Suger du snopp"?
    Nej,jag föredrar kuk.
    Antar att du missförstår vad jag menar.

Som sagt,jag och många med mig anser att det ser något konstigt ut att ha ett barn som avatar när man pratar om sex.Jag förutsätter att det är en vuxen kvinna bakom nicket men som sagt,ja det ser lite udda ut.
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Anonym (blää)

nej! på exet gillade jag de men min nya.. nää fy.. kanske kanske om han står i duschen...

• pp75

Hmm... Kära töser som inte vill suga. Om min fru antytt att min pitt var äcklig skulle jag blivit oehört sårad! Renaste kroppsdelen jag har. Fattar man väl att man måste tvätta sig!? Gör inte ni det? Tycker inte min frus mus är det minsta äcklig trots att det kommer både det ena och andra där!(Hon tvättar sig!)Kan inte tänka mig ett sexliv utan oralsex både på ena och andra hållet! Hon är dessutom fenomenal och njuter nästan mer än jag gör. Ni missar nått...

Svar på tråden Suger du kuk??