• Min son å ja

Suger du kuk??

Haha.. Jag har äntligen tagit mig över den skräcken att suga.. Har tvärvägrat förut.. å Ja tycker det va ok faktiskt.. Sålänge den e tvättad så.. Räcka ut tungan

♥♥Mamma till Liam 05-08-05!! Pyre i magen BF 31:e Okt ♥♥
  • Svar på tråden Suger du kuk??
  • Daddy Cool Swe
    Svar på #91
    Vem i hela världen skulle skriva ut inlägget och sedan visa i skolan?
    (genom sig själv känner man andra)
    Stå på dig - annars gör andra det
  • Anonym (en fråga)

Ja det är min tanke oxå...jag fattar inte att en del tjejer vill bli slickade men kan inte ge tillbaka! Ja älskar att bli slickad o betalar givetvis tllbaka med samma mynt

Don38 skrev 2008-06-24 19:10:45 följande:
    tycker många tjejer är dåliga på att ta för sig och vilja få mannen till att njuta ex suga k'k men alla vill bli slickade utav bara fan ..haha
  • W W
    Don38 skrev 2008-06-24 19:10:45 följande:
    tycker många tjejer är dåliga på att ta för sig och vilja få mannen till att njuta ex suga k'k men alla vill bli slickade utav bara fan ..haha
    Och det finns massor med killar som inte vill slicka men som vill bli sugna också Så det går åt båda håll. Sen finns det dom som vill ge men inte ha själv.

Jag suger hellre än blir slickad, speciellt om det är killar jag inte känner ordentligt.
    En kåtare värld är en bättre värld!
  • Anonym (klökaren)

Nej, usch.. klöks varenda gång jag gjort det

• Anonym

Aldrig, jag är inte white-trash. Bara icke attraktiva tjejer tar en stinkande kuk i mun. Kuksugning är så white-trash!

• Valkyriah
    Anonym skrev 2008-06-25 14:11:55 följande:
    Aldrig, jag är inte white-trash. Bara icke attraktiva tjejer tar en stinkande kuk i mun. Kuksugning är så white-trash!
    Haha
    Kuk stinker inte
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Anonym (TG)

har du luktat på alla kukar i hela världen?

Valkyriah skrev 2008-06-25 14:13:14 följande:
    Haha Kuk stinker inte
  • W W
    Om kuksugning är WT så är jag det mer än gärna!
    Och en kille som är renlig av sig har ingen stinkande kuk *upplyser*
    En kåtare värld är en bättre värld!
  • katrili

vilket lustigt inlägg,

vilket lustigt inlägg, stackarws dig och dina partners i ert sexliv, om delar av sexet skulle vara mindre värt än andra, eller missionren kanske duger för att avla barn och där med basta
Svar på tråden Suger du kuk??