Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Nä, tror mina njurstensanfall gjorde ondare..iaf lika ont!
Ja.
Bihåleinflammation i käkbenet är mycket värre. Och urinvägsinfektion.
Största skillnaden är ju att det ena har man ett visst antal timmar, och det andra kan man dras med i flera dagar. Samma sak med knä och höft eller rygg ont - gör kanske inte superont egentligen, men det är ju där hela tiden och gnager och passiviserar och tär. Mycket värre!
Jag vet inte. Troligen inte, eftersom jag som tioåring fick en väldigt svår bukskada (som jag förmodligen förträngt delar av, jag minns inte hur ont det gjorde)
JA så in i h-e, och då kom vi ändå inte ända fram utan avbröts för akutsnitt.
Sedan var allt en dans på rosor. Hade just inget ont av snittet alls.
Jag svarade Ja, men nu när jag tänker efter så var huvudvärken jag drabbades av när jag var gravid hysteriskt mycket ondare. (man glömmer så lätt) Jag kunde inte sova på 3 dagar och dunkade faktiskt huvudet i väggen, bet mig hårt i armen, allt för att slippa värken. Förlossningen var också hemsk men man fick ju lite paus och så varande den inte i flera dagar.
Jag var kass i 10 veckor efter förlossningen (förlossn.relaterad ischias) och det var värre än att föda. Men det beror på smärtperiodens längd, skulle jag tippa på. 12 timmar vs 10 veckor......ischiasen "vinner"