"vilken bullfitta du har"
Sambon hade gått o lagt sig och jag gick in i sovrummet i trosor och linne för att säga nåt. Helt plötsligt säger han "vilken bullfitta du har". Jag säger "vaa?" och han upprepar sig igen. Jag blir sur som tusan och tar tidningen som han ligger o läser (för övrigt, en Moore tidning), varpå han springer upp efter mig. Han tar tillbaka den och går o lägger sig.
Sen skickade jag sms till honom, ja även fast jag satt i rummet bredvid. Då går han upp till mig igen och säger förlåt och att han inte menade det.
Då sa jag "men det lät inte direkt som att du skojjade".
Han: "nee men första gången gjorde jag inte det"
Jag: "nehe?? vad menar du?? varför säger du så då?!" och så trycker jag bort honom för han tänkte pussa mig och då blev han sur och gick o la sig igen.
Och jag sitter här helt förvirrad, skojjade han eller inte!? Varför kläcker han ur sig en sån sak? Efter 5 år och 2 barn tillsammans..
Ska jag inte kunna gå runt i trosor o linne eller bikini nu på sommarn utan att behöva tänka på den kommentaren? Han har aldrig sagt så innan, och jag har aldrig haft komplex (förrens nu då...)
Vet att han har skrattat åt tjejer på stranden att dom har haft såkallade bullfittor..
Fy, är jätteledsen nu!!!!!! :(