• Anonym (ledsen)

"vilken bullfitta du har"

Sambon hade gått o lagt sig och jag gick in i sovrummet i trosor och linne för att säga nåt. Helt plötsligt säger han "vilken bullfitta du har". Jag säger "vaa?" och han upprepar sig igen. Jag blir sur som tusan och tar tidningen som han ligger o läser (för övrigt, en Moore tidning), varpå han springer upp efter mig. Han tar tillbaka den och går o lägger sig.

Sen skickade jag sms till honom, ja även fast jag satt i rummet bredvid. Då går han upp till mig igen och säger förlåt och att han inte menade det.
    Då sa jag "men det lät inte direkt som att du skojjade".
    Han: "nee men första gången gjorde jag inte det"
    Jag: "nehe?? vad menar du?? varför säger du så då?!" och så trycker jag bort honom för han tänkte pussa mig och då blev han sur och gick o la sig igen.

Och jag sitter här helt förvirrad, skojjade han eller inte!? Varför kläcker han ur sig en sån sak? Efter 5 år och 2 barn tillsammans..
    Ska jag inte kunna gå runt i trosor o linne eller bikini nu på sommarn utan att behöva tänka på den kommentaren? Han har aldrig sagt så innan, och jag har aldrig haft komplex (förrens nu då...)

Vet att han har skrattat åt tjejer på stranden att dom har haft såkallade bullfittor..

Fy, är jätteledsen nu!!!!!! :(

• Svar på tråden "vilken bullfitta du har"
  • LjubaviMoja

Kankse något dom börjat med på jobb att skoja om alltså?

• Polly S

jag har aldrig riktigt fattat vad en bullfitta är eller varför det är dåligt, kan ngn förklara?
    har svårt att ge råd då jag inte riktigt fattar hur illa vid sig man ska ta!

• Anonym (Ann)

Det är ju olika...
    Men jag HAR bullfitta,
    så om min kille sa så skulle jag bara svara:
    "japp det har jag!"

Det spelar väl ingen roll, sträck på dig, gå runt naken eller i trosor/bikini, OCH var stolt över dig själv!

• smurfis75

Skit i det!!!

Han var väl påverkad av sin tidning eller något, inte fan går man och glor på benen mellan folk på stranden?

Mamma har 2 älsklingar Liam och Texas
  • Anonym (ledsen)

Fiona - typ att venusberget sticker ut så det blir en bulle liksom.

Det som gör mig mest arg är att imorrn när han vaknar så kommer han tro att det här lilla bråket är preskiberat, alltså att det hände ju igåår, så det har säkert tjejjen (jag) glömt av!

Men det har jag inte! Jag ska fortsätta vara sur imorrn med tills han förklarar sig!

• Polly S

men varför är det dåligt?
    fråga honom om han har krympt eftersom det plötsligt är ett problem!

• Anonym

Vad skulle vara dåligt med en "bullfitta" då?

• Anonym

Asch, vad stolt över din bullfitta istället. Jag har en och det är inget speciellt, fitta som fitta, venusberg som venusberg liksom...

• Anonym (Ann)
    Anonym skrev 2008-06-18 23:40:01 följande:
    Vad skulle vara dåligt med en "bullfitta" då?
    Ja det undrar jag med...
    Min bullfitta är det då inget fel på!
    Jag är snarare väldigt stolt över den och allt annat på min kropp
  • Anonym (4everyoung)

Men vad var det att ta åt sig av? Säger mer om honom än om dig, tycker jag... bry dig inte! Du duger som du är!

Svar på tråden "vilken bullfitta du har"