• Anonym (ledsen)

"vilken bullfitta du har"

Sambon hade gått o lagt sig och jag gick in i sovrummet i trosor och linne för att säga nåt. Helt plötsligt säger han "vilken bullfitta du har". Jag säger "vaa?" och han upprepar sig igen. Jag blir sur som tusan och tar tidningen som han ligger o läser (för övrigt, en Moore tidning), varpå han springer upp efter mig. Han tar tillbaka den och går o lägger sig.

Sen skickade jag sms till honom, ja även fast jag satt i rummet bredvid. Då går han upp till mig igen och säger förlåt och att han inte menade det.
    Då sa jag "men det lät inte direkt som att du skojjade".
    Han: "nee men första gången gjorde jag inte det"
    Jag: "nehe?? vad menar du?? varför säger du så då?!" och så trycker jag bort honom för han tänkte pussa mig och då blev han sur och gick o la sig igen.

Och jag sitter här helt förvirrad, skojjade han eller inte!? Varför kläcker han ur sig en sån sak? Efter 5 år och 2 barn tillsammans..
    Ska jag inte kunna gå runt i trosor o linne eller bikini nu på sommarn utan att behöva tänka på den kommentaren? Han har aldrig sagt så innan, och jag har aldrig haft komplex (förrens nu då...)

Vet att han har skrattat åt tjejer på stranden att dom har haft såkallade bullfittor..

Fy, är jätteledsen nu!!!!!! :(

• Svar på tråden "vilken bullfitta du har"
  • Lika C

det där har aldrig min make sagt men jag har heller inte riktgt fattat innebörden av ordet. Ochjag kan inte riktigt känna att det låter sexigt i munnen p nåtvis

• Anonym (4everyoung)
    Svar på #19
    Fast jag tycker inte att två fel (barnsligheter) blir ett rätt... bättre då att helt lungt säga att "du gjorde mig ledsen igår - gör inte om det!"
  • Anonym (kameltå)

asså när jag är naken så brukar min kille säga: vilken söt kameltå du har! el´ler: titta, det är ju bara som ett sträck (jag har liksom inga blygdläppar som hänger ut eller så) å i början blev jag lite ledsen för jag har haft ex som har skrattat åt typ (får inte länka) men hemsida som heter "ratemycameltoe" eller nåt å det är tjejer med typ byxorna uppskurna/uppdragna mellan benen så blyd´gdläpparna är på sidan typ. jag har alltså blivit jätteförolämpaf för jag har verkligen inte så!

Ja ja det jag ville ha sagt var att HAN tycker ju om min kameltå och vill inte ha nån annan att mysa med! hoppas din kille mena samma '''

(ursäkte min stavning, har nygipsad högerhand)

• LoveMA

Du, det låter trist med att starta ett krig. Är det inte bättre att bara prata med varandra? Dessutom så verkade det ju som om han ville att det skulle bli ok igen när han försökte pussa dig? Du kanske har en bullfitta, och din man kanske inte alls ogillar bullfittor.

Jag är själv man och jag har aldrig någonsin hört någon man utrycka sig negativt om bullfittor, tvärt om. Det är ju en blandning av två trevliga saker - bullar och fittor.

Kriga inte med din man, gör kärlek och fred istället!

• JLS

Alltså blir alltid lika chockad och förundrad över hur barnsliga vuxna män kan vara, herregud vilken fjant...

Vårt lilla mirakel...♥ Bf 080621 ♥
  • Anonym (också bf)

Jag har också bullfitta!
    Men det är det ingen som har sagt till mig, men sånt vet man ju själv liksom...

Men jag skäms över den, har fått för mig att man har det enbart när man är överviktig, har jag fel?

Har däremot inte hört något negativt om den, men man säger ju inte så ofta negativa saker om andras könsdelar.

• LoveMA

Jo, en sak till. Försök få honom att läsa bättre saker än Moore, det är ingen bra tidning...

• Anonym (också bf)
    LoveMA skrev 2008-06-19 00:01:51 följande:
    Du, det låter trist med att starta ett krig. Är det inte bättre att bara prata med varandra? Dessutom så verkade det ju som om han ville att det skulle bli ok igen när han försökte pussa dig? Du kanske har en bullfitta, och din man kanske inte alls ogillar bullfittor.Jag är själv man och jag har aldrig någonsin hört någon man utrycka sig negativt om bullfittor, tvärt om. Det är ju en blandning av två trevliga saker - bullar och fittor.Kriga inte med din man, gör kärlek och fred istället!
    Vad sött!!

"En blandning av två trevliga saker"!
    Den kommentaren gjorde massor för mig!!
  • Anonym (inlägg 17)

Anonym (också bf) skrev 2008-06-19 00:02:11 följande:

Jag har också bullfitta! Men det är det ingen som har sagt till mig, men sånt vet man ju själv liksom... Men jag skäms över den, har fått för mig att man har det enbart när man är överviktig, har jag fel? Har däremot inte hört något negativt om den, men man säger ju inte så ofta negativa saker om andras könsdelar.
    jag är inte överviktig (nästan tvärt om) och jag har bullfitta iaf, så det har nog ine med det att göra
  • Anonym (också bf)
    Anonym (inlägg 17) skrev 2008-06-19 00:05:13 följande:
    Anonym (också bf) skrev 2008-06-19 00:02:11 följande: jag är inte överviktig (nästan tvärt om) och jag har bullfitta iaf, så det har nog ine med det att göra
    Känns skönt att höra!

Kanske jag kan sluta skämmas över den då! Tack!
Svar på tråden "vilken bullfitta du har"