Har upptäckt ungefär detsamma. Våtservetter är otroligt bra på riktigt skitiga saker. Hade blivit riktigt nervös om jag inte vetat att de våtservetter jag har är bland de bästa ur allergi och miljösynpunkt. Tror det var naturvårdsföreningen som undersökt men kommer inte ihåg nu... råkar dessutom vara de billigaste (!) våtsevetterna jag hittat. Bäst och billigast (kommer inte ihåg vilka de andra som var bäst var för sorter men vet att de var dyra). Använder Gunrys mjuk och skön (finns på dollarstore och ÖB)
Smultron ett skrev 2008-06-27 12:43:21 följande:
marika o Oliver skrev 2008-06-24 15:20:21 följande:
våtservetter är bra till mycket, verkar vara rena supermedlet i dem. Jag brukar tvätta bordet med dem på mcdonalds, och fan mycket smuts de tar upp! Även om personalen redan tvättat med medel och trasa.brukar även använda dem i armhålorna om det skulle vara akut illalukt där.putsa fönstrena va inte så bra dock blir som en hinna på rutan, heheär ju åxå bra att ha även när man inte har barn.Min pappa köper sånna där små en-förpackade tvättvåtservetter, och det är ju jättedyrt. bättre ha ett paket våtserveter (baby)Åh just!!! Jag brukar sanera klotter med dem när jag är på stan! Haha. en liten hobby jag har. Men vete fan om jag vågar använda dem i rumpan på mitt barn med så starkt rengöringsmedel, som tom tar bort klotter från väggar.