• Fling

ingen väckarklocka!!!

Jag börjar jobba kl 7, alltså om 6 tim ungefär!!

Och jag har glömt min mobil i brorsans bil.. Cyklade ner till syrran för en halvtimme sen och knacka på, men hon sov!! Jag kan inte ringa till någon heller..

Gahh, känner mig arg! Glömmer aldrig mobilen.. har den med överallt!
    Är så trött med, sovde inte så många timmar till idag.. max 4, och sen jobbat hela dan.. och nu vette tusan om jag får sova alls, ingen kan väcka mig..

Drygt som f*n Ledsen

• Svar på tråden ingen väckarklocka!!!
  • nystanet

har du ingen hem tele, så att du kan beställa väckning??

• Fling

Nej, har inte det.. bor i lägenhet!

Men jag har ställt TV:n på påslagning kl 05:30.. så jag hoppas banne mig att den startar!

• Fling

Ne, ingen väckarklocka har jag..
    gamla mobiler har jag, men jag måste väl ha i mitt SIM kort i dom eller?

• Rokka Jill
    Fling skrev 2008-06-23 00:44:33 följande:
    Ne, ingen väckarklocka har jag.. gamla mobiler har jag, men jag måste väl ha i mitt SIM kort i dom eller?
    jo det måste man visserligen. Men du har kanske ett gammalt kontantkort som ännu gäller..
  • HäckHäxan
    Fling skrev 2008-06-23 00:38:37 följande:
    Jag börjar jobba kl 7, alltså om 6 tim ungefär!! Och jag har glömt min mobil i brorsans bil.. Cyklade ner till syrran för en halvtimme sen och knacka på, men hon sov!! Jag kan inte ringa till någon heller.. Gahh, känner mig arg! Glömmer aldrig mobilen.. har den med överallt! Är så trött med, sovde inte så många timmar till idag.. max 4, och sen jobbat hela dan.. och nu vette tusan om jag får sova alls, ingen kan väcka mig..Drygt som f*n
    Beställ telefon väckning
    Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • HäckHäxan
    Fling skrev 2008-06-23 00:42:42 följande:
    Nej, har inte det.. bor i lägenhet! Men jag har ställt TV:n på påslagning kl 05:30.. så jag hoppas banne mig att den startar!
    aha såg svaret där *sorry*

jag beställde alltid de för, för jag vägrade ha mobilen på under natten...
    Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • idiblon yes
    Fling skrev 2008-06-23 00:44:33 följande:
    Ne, ingen väckarklocka har jag.. gamla mobiler har jag, men jag måste väl ha i mitt SIM kort i dom eller?
    Har du högtalare till din dator?
  • Juice 84
    HäxanSurtant skrev 2008-06-23 00:47:12 följande:
    aha såg svaret där *sorry*jag beställde alltid de för, för jag vägrade ha mobilen på under natten...
    fast du behöver inte ha mobilen på för att ha larmet på
Svar på tråden ingen väckarklocka!!!