• Fling

ingen väckarklocka!!!

Jag börjar jobba kl 7, alltså om 6 tim ungefär!!

Och jag har glömt min mobil i brorsans bil.. Cyklade ner till syrran för en halvtimme sen och knacka på, men hon sov!! Jag kan inte ringa till någon heller..

Gahh, känner mig arg! Glömmer aldrig mobilen.. har den med överallt!
    Är så trött med, sovde inte så många timmar till idag.. max 4, och sen jobbat hela dan.. och nu vette tusan om jag får sova alls, ingen kan väcka mig..

Drygt som f*n Ledsen

• Svar på tråden ingen väckarklocka!!!
  • HäckHäxan
    Juice 84 skrev 2008-06-23 00:54:38 följande:
    va? alrmet går på automatiskt när mobilen är avstängd
    Det gjorde de inte på min gamla mobil 98 iaf...
    Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • Loove84

Använd datorn som väckarklocka
    Multi-Clock 2.1 [engelska, 226 kB, gratis]
    Ett litet och enkelt program för dig som saknar en funktion för att bli påmind om någonting. Det enda du ställer in är ett klockslag, samt vad som skall hända vid det klockslaget. Det finns tre stycken olika möjlgheter: antingen spelas en ljudfil upp (du väljer själv vilken), eller så startas valfritt program. Det sista alternativet gör så att datorn stängs av när rätt tid är inne. Kanske inget som gör att man påminns om något, men det kan ju vara användbart på andra sätt.
    myweb.tiscali.co.uk/geotek/freeware.htm
    Ladda hem

• HäckHäxan
    Fling skrev 2008-06-23 00:55:13 följande:
    Från det ena.. kan inte heller med tickande ljud, fick en jätte snygg väggklocka av mamma.. men den tickar som bomber då det är knäpp tyst, jag har den på på dagen och på natten åker batteriet ur den
    Så gjorde jag med, fast min fick flytta ut i köket på natten
  • Fling
    idiblon yes skrev 2008-06-23 00:53:33 följande:
    Be en vän ringa upp dig på Skype eller MSN eller något. Ha ljudet på högtalarna HÖGT.
    Tro inte att så många är vaken den tiden
    Jag får försöka somna och hoppas på att TV:n startar.. den är iaf på hög volym, så den missar jag inte
  • studentbruttan29

avskyr också tickande, jag ligger bara o lyssnar på det o det blir högre o höögre o hööögre efter ett tag så jag blir galen!!

Har nu mera mobilen avstäng fast larmet på på den såklart.

• idiblon yes
    Fling skrev 2008-06-23 00:56:55 följande:
    Tro inte att så många är vaken den tiden Jag får försöka somna och hoppas på att TV:n startar.. den är iaf på hög volym, så den missar jag inte
    Tja, ladda hem något av det du fått tips på här eller så får du adda mig så väcker jag dig. Jag ska nämligen också upp vid den tiden.
  • Niklas

Nyare mobiler och då menar jag typ.. några år tillbaka går igång och larmar om man stänger av dem och har larmtid inställd. :)

HäxanSurtant skrev 2008-06-23 00:56:04 följande:
  • Juice 84
    HäxanSurtant skrev 2008-06-23 00:56:04 följande:
    tror inte du testade för det ska funkade. funkade för min gamla ericsson
  • Fling
    idiblon yes skrev 2008-06-23 00:58:20 följande:
    Tja, ladda hem något av det du fått tips på här eller så får du adda mig så väcker jag dig. Jag ska nämligen också upp vid den tiden.
    Ja, så kan vi göra.. kommer du ihåg det? haha.
    tro inte jag orkar laffa hem program just nu, håller på somna sittandes snart.. men mejla mig din adress så addar jag dig 
  • idiblon yes
    Fling skrev 2008-06-23 01:02:12 följande:
    Ja, så kan vi göra.. kommer du ihåg det? haha.tro inte jag orkar laffa hem program just nu, håller på somna sittandes snart.. men mejla mig din adress så addar jag dig 
    Ja, det kommer jag ihåg. Har mailat.
  • HäckHäxan
    Juice 84 skrev 2008-06-23 01:01:52 följande:
    Jag hade en apgammal pioner telefon, stor som en tegelsten. jag lovar det fungerade inte.
  • Juice 84
    HäxanSurtant skrev 2008-06-23 01:13:07 följande:
    Jag hade en apgammal pioner telefon, stor som en tegelsten. jag lovar det fungerade inte.
    min pappa hade en sådan och det funkade på den
  • Siili
    Juice 84 skrev 2008-06-23 01:01:52 följande:
    Haha, Juice . Nu kommer jag och säger emot igen. På min gamla Samsung så funkade det inte att ha mobilen avstängd om jag ville bli väckt av larmet.
    Gabba Gabba Hey!
  • Loove84

enda telefonen det har funkat för mig är Nokia

Svar på tråden ingen väckarklocka!!!