• Fling

ingen väckarklocka!!!

Jag börjar jobba kl 7, alltså om 6 tim ungefär!!

Och jag har glömt min mobil i brorsans bil.. Cyklade ner till syrran för en halvtimme sen och knacka på, men hon sov!! Jag kan inte ringa till någon heller..

Gahh, känner mig arg! Glömmer aldrig mobilen.. har den med överallt!
    Är så trött med, sovde inte så många timmar till idag.. max 4, och sen jobbat hela dan.. och nu vette tusan om jag får sova alls, ingen kan väcka mig..

Drygt som f*n Ledsen

• Svar på tråden ingen väckarklocka!!!
  • vem bryr sig

Spana på grannarna nån kanske är vaken, så kan du knacka på och fråga om inte dom har en väckarklocka.

• Fling

Jag har alltid min movil på..den har vart av, (utan batteri, möjligtvis 10 min) mindre än 5 gånger.. den är alltid på

Kan man inte ställa nån klocka på datorn? tänkte sova framför soffan inatt :-P

• Fling
    vem bryr sig skrev 2008-06-23 00:48:40 följande:
    Spana på grannarna nån kanske är vaken, så kan du knacka på och fråga om inte dom har en väckarklocka.
    Dom sover, kol svart i hela området =(
  • HäckHäxan
    Juice 84 skrev 2008-06-23 00:48:35 följande:
    fast du behöver inte ha mobilen på för att ha larmet på
    Jo det var jag visst, vi snacka om 98-99 här....

Idag behöver jag det inte och använder mobilen som klocka. Jag hatar tickande ljud, kan inte sova och klarar inte av att ha något som lyser i mitt sovrum heller, stör mig på digitala radio kl samt självlysande visare mm.
    Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • Fling
    idiblon yes skrev 2008-06-23 00:48:19 följande:
    Har du högtalare till din dator?
    japp det har jag, funkar hur? Kan vara bra att ha en extra
  • idiblon yes
    Fling skrev 2008-06-23 00:52:18 följande:
    japp det har jag, funkar hur? Kan vara bra att ha en extra
    Be en vän ringa upp dig på Skype eller MSN eller något. Ha ljudet på högtalarna HÖGT.
  • Juice 84
    HäxanSurtant skrev 2008-06-23 00:51:19 följande:
    Jo det var jag visst, vi snacka om 98-99 här.... Idag behöver jag det inte och använder mobilen som klocka. Jag hatar tickande ljud, kan inte sova och klarar inte av att ha något som lyser i mitt sovrum heller, stör mig på digitala radio kl samt självlysande visare mm.
    va? alrmet går på automatiskt när mobilen är avstängd
  • Fling
    HäxanSurtant skrev 2008-06-23 00:51:19 följande:
    Jo det var jag visst, vi snacka om 98-99 här.... Idag behöver jag det inte och använder mobilen som klocka. Jag hatar tickande ljud, kan inte sova och klarar inte av att ha något som lyser i mitt sovrum heller, stör mig på digitala radio kl samt självlysande visare mm.
    Från det ena.. kan inte heller med tickande ljud, fick en jätte snygg väggklocka av mamma.. men den tickar som bomber då det är knäpp tyst, jag har den på på dagen och på natten åker batteriet ur den
  • Niklas

Det finns plugin till bl.a. Winamps mediaspelare (gratis) som får datorn att börja köra det som finns i spellistan en bestämd tid.

Svar på tråden ingen väckarklocka!!!